• fritzie76

Vad hände/gjorde Marie i BB-huset?

Jag tittade på säsongen av Big Brother när Marie Picasso var med men jag kommer inte ihåg vad som hände. Var Marie med någon där inne? Hände det något speciellt? Vilka andra var med den säsongen?

Tacksam om någon kan hjälpa mig att komma ihåg.

• Svar på tråden Vad hände/gjorde Marie i BB-huset?
  • Puck76

visst va det väl hon som förlovade sig i bubbelbadet med nån kille... kommer inte ihåg så noga...

• Clever LG

Hon blev ihop med Benji ( han var grymt kändissugen och ville gärna bli artist, sjöng konstant...). De hade sex och förlovade sig.

Sedan festade de väl runt som de alltid brukar göra.

• Bebita 2k7

Det var en tjej som vann minns jag, kommer inte ihåg hennes namnFundersam. Det mest kända från den omgången är att en kille som heter Peter pissade på golvet när han druckit lite för mycket. Han är nu en av Maries bästa vänner såg jag i fredags.
    En kille som heter Alex blev tvåa, han har varit programledare i en sån där löjlig fråge sport tävling på femman sen.

Marie och Benji sjöng en duet tillsammans iu final programmet!

I really wish these snakes were your arms
  • Pilla80

Hon blev tillsammans med Benji i bb huset, sen var dom ihop ett bra tag efter. Men han har man varken sett eller hört något om.

• frökenE

Ulrika hette hon som vann och ja kommer ihåg att hon älkade godis och dalmantiner.... Sen var även Kitty med den säsongen...

• FrippeFripp

hette hon inte angelica hon som vann? eller var det kanske första säsongen?

• Thalis
    FrippeFripp skrev 2007-12-10 22:52:33 följande:
    hette hon inte angelica hon som vann? eller var det kanske första säsongen?
    Angelica vann första säsongen MEN Ulrika vann när Marie Picasso var med.
    Ulrika är tjejen som pratade engelska(uselt) när hon blev tipsy
    Lo tengo todo,porque casi te tengo conmigo.
  • ming
    Ronille skrev 2007-12-10 09:56:50 följande:
    Hon blev ihop med Benji ( han var grymt kändissugen och ville gärna bli artist, sjöng konstant...). De hade sex och förlovade sig.Sedan festade de väl runt som de alltid brukar göra.
    Hon sjöng ju också ständigt och ville bli känd sångerska redan då.

Men allmänt så är det väl tur att inte så många minns vad hon gjorde. Själv tycker jag bara att hon var sååå pinsam.
  • Liten tass

Ja och sen var de ju hon och Benji som nuppade i fyllan och Marie hade mens och tampongen åkte så långt in i henne så hon fick skaffa barnmorske-hjälp utifrån

~*Mamma till Lucas o Bebis BF 29/1-08*~
  • miss Y

helt klart den bästa säsongen av BB-huset. det ett gäng rätt goa personligheter i det där huset då.

• Atamon

Året Marie var med var det året som tjejerna byggde onanitält.. Varje deltagare smiskades vid utrösning.
    minigrisen Barbro var med.
    Kitty Jutbring hade med sin docka (Kotten) överallt. Det dracks alkohol friskt och en av tjejerna har efteråt berättat om sitt missbruk, som iofs hade startat redan innan hon blev med i Big Brother, hon åkte till ett behandlingshem efter att ha avslutat sin vistelse (minns inte om hon blev utröstad eller åkte hem på egen hand)
    Som tidigare nämts så vann Ulrika, som alltid använde så mycket mascara. Benji som Marie blev tillsammans med första kvällen, hade också ihop det med en av de andra tjejerna

• FrippeFripp

jååå nu minns jag ju ulrika!! hahah massa mascaran juh hahaha

• LillaLinan

Jag minns att jag tyckte att hon va ganska vettig även i BB...men va synd om henne att hon blev ihop med Benji för han va ju lite puckad enligt min mening.

• lollsanT

Hon snortade samarin för att bli av med sin förkylning.
    Någon av de andra lurade i henne att det funkade och sen stog hon och vrålade för att det fräste i näsan

Svar på tråden Vad hände/gjorde Marie i BB-huset?