• Anna83 m Juline och Vincent

Ni som fått ont i ryggen precis innan värkarna startat,hur känns det o vart i ryggen sitter det?

Jag har gått 37 fulla veckor o 2 dagar nu...JAg har haft problem med foglossningar men dem har varit bättre ett tag nu...Men idag har jag så himla ont ner i svanken...Jag vet att vissa har fått ont i ryggen precis innan förlossningen satt fart...Kan det vara så att den börjar göra sig påmind?!*hoppas*
    Vart i ryggen har ni haft ont som haft det så??Och hur känns det??

• Svar på tråden Ni som fått ont i ryggen precis innan värkarna startat,hur känns det o vart i ryggen sitter det?
  • Hannaoh

Hade precis som dig TS i går kväll.. Ont nere vid svanken och lite utåt mot ryggsidan.. Men det känndes som jag hade det i samband med en sammandragning..
    från och till fick jag det i i halva natten. Men nu idag känner jag inte nått sånt..
    Håller ett litet vakande öga på svar till tråden..*

• Jossi78

Jag har haft sådär ont i svanken lite över 1 vecka nu & massa förvärkar! Ingen bebis här inte! Är i 38+0 idag

♥Mamma till Ellen, Lova & Indra. Gravid med Lillebror v39♥

Jag har det inte i samband med nå sammandragningar utan det gör ont hela tiden....Jag vågar inte hoppas på att det är nått men i bakhuvudet önskar man att det är nått på G:)

• Jossi78
    Anna83 m Juline skrev 2007-12-10 14:09:16 följande:
    Jag har det inte i samband med nå sammandragningar utan det gör ont hela tiden....Jag vågar inte hoppas på att det är nått men i bakhuvudet önskar man att det är nått på G:)
    Mitt sitter oxå i hela tiden, har dessutom vart öppen nästan 3 cm, med mjuk & mogen tapp i 2 veckor
    ♥Mamma till Ellen, Lova & Indra. Gravid med Lillebror v39♥

jossi78:

usch va jobbigt:(min bm gjorde en gynundersökning sist jag va där men hon sa inget så jag antar att jag inte va öppen...mitt ryggont börja idag...

• J E S S

Jag är i v 39 (38+4) och sist jag va o kollade mej va halva livmoderhalsen öppen 1½ cm o tappen nästan utplånad.
    jag har i samband med förvärkar, mensvärk eller utan nått annat ont, haft ont i korsryggen, precis över skinkorna typ 1 dm ifrån varann.
    Jag känner igen att de va där som förlossningsvärkarna gjorde ont sist.
    De kan säkert vara en form av förvärkar, men måste absolut inte va de heller.
    Så himla svårt, men som "Anna 83 m Juline" säger så hoppas man ju att alla symtom tyder på att något är på G.
    Man verkligen letar symtom nu

Amy 000120 + BF 071220
  • m3ssy

Mina riktiga värkar kändes mest av i ryggen, nere vid svanken. Trodde man skulle ha jätteont i magen men hade egentligen aldrig det utan det gjorde bara ont i ryggen.

m3ssy:

Ok,jag har fått för mig att det gör ondare att ha värkarna i ryggen så det hoppas jag att jag inte får....HAr inte så ont nu....Det va nog inget....Men jag känner hur dte ilar o rör sig väldigt långt ner:)

Svar på tråden Ni som fått ont i ryggen precis innan värkarna startat,hur känns det o vart i ryggen sitter det?