• christinaiskottland

Glad Lucia & Jul alla Skottlandsforaldrar

Jag ville bara passa pa och onska alla Skottlandsforaldrar (och barn naturligtvis!) en riktigt underbar Lucia & Jul. Vi flyger tillbaka till Sverige 16 december och ar tillbaka for Hogmanay. Dettta har vi gjort varje ar forutom forra da jag var hoggravid med Erik.Min forsta jul utan svenskt firande!

Hur kommer ni fira julen och hur delar ni upp det om ni har en skotskt make/partner?

Vi hade ett jattetrevligt adventsfirande och Lucia 1 Dec vilket jag hoppas vi kan gora till en tradition. Sotare och mer ordentligare luciatagsbarn far man leta efter!!!! Kort ligger uppe pa ett fotogalleri (alla de som var inbjudna har fatt ett email om det och dar de kan ladda upp fler), men annars gar det att skicka ett mail till mig sa formedlar jag lanken.

Jag hoppas det finns manga fler mojligheter att traffas, utbyta erfarenheter ocksa under nasta ar -det ar sa vardefullt. Vi ar manga fler an vi tror i detta vackra men ocksa ibland opraktiska land.

Med massor av Julekramar

Christina

P.s. Glom inte skriva upp er pa den "engelska traden listan". De har en Skottlandkategori ocksa!

Svar på tråden Glad Lucia & Jul alla Skottlandsforaldrar