Vad fick er att flytta utomlands??
Ja, lite nyfiken som jag är och oxå sugen på att flytta utomlands, så undrar jag vad det var som fick e att flytta utomlands????
Ja, lite nyfiken som jag är och oxå sugen på att flytta utomlands, så undrar jag vad det var som fick e att flytta utomlands????
Nyfikenhet att prova något annat, men framför allt pga makens jobberbjudande. Bor i Oslo under två år.
Var aupair och trivdes så bra så jag ansökte om en yrkesutbildning. Gjorde den där och träffade sen min man. Så var det med den "utländska utbildningen" som merit i Sverige
Nu har jag bott i Tyskland i nio år!
Träffade min sambo när han jobbade ett år i Sverige, sen skulle han tillbaka till Irland för att plugga så jag hängde med!
Gifte mig med en som kommer ifrån landet vi bor i.
Flyttade till London genom ett jobb for snart 7 ar sedan!
Min man är ifrån spanien så nu bor´jag här!
(men har hemlängtan)
undrade just det....man måste få enfruktansvärd hemälängtan efter ett tag.
Ja,speciellt nu när man har barn, sverige är ett bättre familjeland, och så de att min son och jag inte har vår svenska familj och vänner nära.
Trivdes inte i Sverige alls, så jag flyttade
Akte till London som au-pair, blev foralskad i staden sa stannade i 9 ar....under den tiden traffade jag min sambo och vi flyttade sen till Sydney dar han kommer fran! Saknar vanner och familj men trivs jattebra i Australien.