• TigerLinn

vart köper man ballerina kläder & skor?

hej snart är det jul och min bror har bett mig om hjälp för att komma på bra julklappar till våran andra brors dotter. :)

vi funderade först på att köpa några filmer hon älskar film. hon är 4 år snart.

men då fick jag chansen att prata med denna underbar aängel i telefon i dag (hon bor 50 mil bort från oss) och hon väljer själv när hon känner för att prata jag frågade vad hon önskade av tomten och det var filmer som jag misstänkt bland annat.

hon ville även ha en balleria dräkt/liknanade och och ett par skor

min fråga är nu vart köper man detta i ca stl 110?

någon sida på nätet med snabb leverans eller någon vanlig butik vi bor i en stor stad så vi har några butiker här.

alla tips välkomna ska på stan på torsdag och föröska hitta..

mvh
    tigerlinn

• Svar på tråden vart köper man ballerina kläder & skor?
  • Odessa

Det finns på HM! Jättespergulliga är de, kollade på sådana åt dottern precis.

• TigerLinn

okej vad kostad det? hade de skor?

Odessa skrev 2007-12-10 23:21:25 följande:
  • TigerLinn

finns de bild på deras hemsida som du har att länka?

Odessa skrev 2007-12-10 23:21:25 följande:
  • Odessa

Hmm..kollade inte såå noga på priserna, men det var inte superdyrt iaf. (69:-/79:- kanske) Tror de hade små ballerinamockasiner (svåra att beskriva *s*) som matchade. Det kan vara så att HM har dem på nätet också, så du kan kika.

TigerLinn skrev 2007-12-10 23:22:55 följande:
    okej vad kostad det? hade de skor?
  • TigerLinn

skulle du vilja kolla för jag vet inte hur den du såg ser ut?

vilken stad bor du?

Odessa skrev 2007-12-10 23:24:47 följande:
    Hmm..kollade inte såå noga på priserna, men det var inte superdyrt iaf. (69:-/79:- kanske) Tror de hade små ballerinamockasiner (svåra att beskriva *s*) som matchade. Det kan vara så att HM har dem på nätet också, så du kan kika.
  • Odessa

Jag bor i Eskilstuna. Kan kika lite OM jag ska på stan imorgon. Är gravid i vecka 37 och sitter här med värkar så..vi få se. *s* Förmodligen är det förvärkar men jag kan inte lova att jag är i skick för en stadsrunda imorgon (ska annars ner).

TigerLinn skrev 2007-12-10 23:37:05 följande:
    skulle du vilja kolla för jag vet inte hur den du såg ser ut?vilken stad bor du?
  • Odessa

Kollade på HM idag och dräkten kostar 79:- och lilla tyllkjolen kostar också 79:-
    Jag tyckte dräkten var jättefin, banden gick i kors i ryggen och den var så sööööt.
    Finns tights att köpa och benvärmare, dem checkade jag inte priset på alls. Hastade bara förbi.

• TigerLinn

tacl köpte tigts ochbody och klol i rosa.. :) söta :)
    skor fanns ej i henne stolek så jag måste fara på de andra två hm vi har i stan i mgn

Odessa skrev 2007-12-11 18:33:54 följande:
    Kollade på HM idag och dräkten kostar 79:- och lilla tyllkjolen kostar också 79:- Jag tyckte dräkten var jättefin, banden gick i kors i ryggen och den var så sööööt. Finns tights att köpa och benvärmare, dem checkade jag inte priset på alls. Hastade bara förbi.
  • TigerLinn

förlåt missade mdet men super gulligt av sig att söka upp de

TigerLinn skrev 2007-12-12 21:00:45 följande:
    tacl köpte tigts ochbody och klol i rosa.. :) söta :)skor fanns ej i henne stolek så jag måste fara på de andra två hm vi har i stan i mgn
Svar på tråden vart köper man ballerina kläder & skor?