Var i Malmö kan man spå sig?
Vill ha tips på bra siare i Malmö. Seriösa siare som ni själva har bra erfarenhet av.
Vill ha tips på bra siare i Malmö. Seriösa siare som ni själva har bra erfarenhet av.
Ingen?
Så tråkigt..
Synd att jag inte bor i Malmö
Okej?
Birgitt vid nobeltorget sammt en kille som heter Benny han ska vara toppen .
Några telefonnummer eller så?
nej tyvär men hon birgitt har en hälsokost affär nära nobel ner mot rosengård gatan in ptill vänster effter nobel hoppas du förstår vad jag nenar .
Du kan söka på eniro.se så får du upp några med karta .
Hej !
Birgitt har jag varit hos och hon bara hittar på och gissar...
Benny har jag bara hört gott om och saker han sagt till vänninor har stämmt till 100%, fast man inte kunde tro det när han sa det ..... men såhär med facit i hand så är det på pricken.
Har tyvärr inte varit där själv, blev lite feg efter att ha fått barn.
Var kan man få tag på benny då?
benny är dyr o INGET han sagt har faktiskt stämmt in på mig..
Men vad jobbigt! Vill ha tag i någon bra. Kan betala en del om det funkar..
Fanns en dam i narheten av Mobilia (typ runt Estlandsgatan om jag inte har fel for mig), men det var 17 ar sedan jag var hos henne. Hon sa saker som stamde (men som man inte fattade just da utan forstod forst 10 ar senare). Jag har tyvarr inte kvar hennes nummer men om jag pa nagon vanster far tag pa det igen sa inboxar jag dig.
På Soltemplet i Malmö kan man boka tid med medium regelbundet. Min syster gick hos Frans Dupont och tyckte det var jättebra. Annars kanske de kan tipsa om någon bra person. De är jättegulliga och har väldigt låga priser tycker jag.
www.soltemplet.se
Lycka till!
www.ewaolsson.com/
www.mulan.nu/aboutme.htm
Var på storseans med Ewa olsson, väldigt intressant faktiskt
Christel Dahlin i Staffanstorp gör hembesök i Skåne om du inte kan/vill komma dit.
www.christeldahlin.com
Lite fränt..kanske ska kolla upp.. Bor nära Malmö själv
Han heter Benny Rosenqvist Hade teletid innan på söndagar OBS ring bara på hans tele tid han blir inte glad annars :)