• Helenapena

Apa från JaBaDaBaDo????????

Efterlyser en gosedjurs-apa från JaBaDaBaDo. Någon som vet var jag kan få tag på en sån??? Hemsida? Butik??? Tacksam för all svar!!!!

Min bästa kompis son fullkomligt äääälskar sin men den börjar bli lite väl sliten...

Tack på förhand!!
    Helena

• Svar på tråden Apa från JaBaDaBaDo????????
  • agda06

Om du har möjlighet så ta dig till deras utförsäljning i Landskrona! Var där i går och fyndade massor. Billigt så det var nästan pinsamt...

• Tina med ängeln Christoffer

agda06:
    Hur billigt? Jag körbi där varje dag när jag ska hämta och lämna barnen på montessori. Men jag har faktiskt inte varit där.

• agda06

Jag köpte Dino-gunghästen för 280 kr. Kostar 480 här i stan. Gosedjur, snuttefiltar etc för 20-30 kr. Docksäng och dockvagn för 280 kr vardera. Fina trämobiler för 70. Nallar för 60. Träpallar för 70 kr. Väskor för 40-50 kr.

Billigt om man jämför med vad de kostar här i stan (Helsingborg).

Titta in om du ändå kör förbi vettja!

Får väl det. Har de barnmöbler också?

• agda06

Ja de hade lite kvar i går. Men där var nog lite utplockat. Jag funderade på en röd skinnstol till dottern, läcker! Men där fanns bara en kvar och den var ganska skavd i kanterna så jag hoppade över. Men en del fanns där. Stolar och pallar typ.

Jah är ute efter ett lågt runt bord. Har köpt 2 st solarna Anne på jysk och vill ha ett passande bord till dem.

• agda06

Aha... bord vet jag inte. Var inte ute efter det så kan kollade inte så noga. Men kanske!

• Helenapena

TS här

Efterlyser som sagt en mjukisapa av märket JaBaDaBaDo!!! Den är mörkbrun, ca 30 cm och kan hänga tex runt barnets hals.
    Någon som vet var jag kan hitta den???? Hemsida? Anything!!!

Jag kör dit och kollar idag. Ska hämta barnen 15.30.

• agda06

Sorry TS att vi tog över tråden!!!

hemsidan heter: www.jabadabado.se. De säljer deras grejor på de flesta Babylandbutiker. Du kanske har möjlighet att ta dig dit?

Jag var på jabadabado. De hade bara 1 apa, men den var brun med vit mage och vita prickar. Men hon som jobbade där sa att det finns återförsäljare i Dalarna. Så det var bara till att traska in i någon av dem butikerna och hade de inte den hemma så kunde de beställa hem den. DE har katalog över sortimentet.

Agda06:
    Håller med om att den röda stolen var jätte söt!

Svar på tråden Apa från JaBaDaBaDo????????