• tobiq

Hosta när du slutat röka?

Nu har jag varit så duktigt att jag slutat röka efter 7 års kedjerökning, och vad händer?
    Jo, först hade jag en jobbig rethosta hela tiden och den senaste veckan (slutade för lite mer än en månad sedan) så hostar jag som en jävla galning!
    Det känns som om alla år av rökning nu tar ut sin rätt och att jag har 10 liter tjära som försöker komma upp.
    Ni gamla rökare som inte haft problem med hosta innan, hostade ni också som tokar vid rökstopp?
    Kram

• Svar på tråden Hosta när du slutat röka?
  • Me o Mike

Det blir väl så när flimmerhår och sånt växer ut igen!?

• Rebecca s bebis

Jepp..så blir det..bra att du sluta =) sånt är inte lätt..

• Firstandhappy

japp, hade samma problem, hostade som en galning under ett par veckor, men som tur e så försvinner det..

• tobiq

Ja, det kan ju vara något sådant, väldigt irriterande hur som helst när man väl blivit så duktig och hälsosam:)
    Nu ska jag bara sluta med snuset också, men det gick förvånande lätt att sluta röka så det går förhoppningsvis utan problem.

• tobiq
    Firstandhappy skrev 2007-12-11 14:56:05 följande:
    japp, hade samma problem, hostade som en galning under ett par veckor, men som tur e så försvinner det..
    Åh skönt att höra! Var det bara rethosta eller var det slem-hosta också:)?
  • Rebecca s bebis
    tobiq skrev 2007-12-11 14:56:19 följande:
    Ja, det kan ju vara något sådant, väldigt irriterande hur som helst när man väl blivit så duktig och hälsosam:)Nu ska jag bara sluta med snuset också, men det gick förvånande lätt att sluta röka så det går förhoppningsvis utan problem.
    Går över efter ett tag..godd luck! =)
  • Rebecca s bebis

hade både slem och rethosta..

• tobiq
    Rebecca s bebis skrev 2007-12-11 14:58:18 följande:
    hade både slem och rethosta..
    Okej, samma här då:) Hoppas att det går över snart för det börjar verkligen bli tröttsamt, haha
  • Rebecca s bebis

*ler*..ja precis..men du är i ett steg i rätt riktning..värsta är begäret efter nikotin inte vanan el sug efter cigg...
    de ska gå bra ska du se =)

• tobiq
    Niinii skrev 2007-12-11 18:32:55 följande:
    Grattis..
    Tackar!:D
Svar på tråden Hosta när du slutat röka?