• Tjej 83

har ditt barn fått brev från Tomten?

om man skickar in ett brev till Tomten får man ett brev o en present tillbaka.
    har ni gjort det o fått det?

mamma hade visst utan att jag visste skickat in för min dotter på 17 mån.
    o idag fick vi ett brev med ehnne namn på o Av Tomten på baksidan.
    så jag sa det till henne o hon slet upp brevet. så tog jag o läste pappret i den o undertiden hade hon fått isäg ett memory-spel som var med som jag inte såg.
    asså det är 2,5cm x 2,5cm små papperbitar med bilder på.

får alla det? eller? kan de inte gå efter ålder? hon stoppa en i munnen o den är sönder nu.. o resten ligger över hela rummet.

ska slänga dem.
    men bara undrar om ni fick samma???

• Svar på tråden har ditt barn fått brev från Tomten?
  • Shininganne

Vi har skickat in men har inte fått något svar än, kommer kanske snart då.
    Trist om dom inte tar lite hänsyn till ålder kan man ju tycka.

• Tjej 83

precis men nu förstår hon inte det riktigt så ja kan kasta demutan hon bryr sig imorgon som tur är.
    men ändå, att få sånt litet spel när man är upp till 3 år är itne så skoj. kanske inte om man är äldre heller.
    men man får la sånt som inte kostar så mycket? hehe

• marmelade

Vart skickar man det? Vad är tomtens address alltså...?

• Shininganne

Adressen stod på någon reklam man fick från posten tror jag. Det var mormor som skickade iväg det åt min dotter.

Nu har Izabelle också fått sitt svar från tomten och det var samma memoryspel som din lilla fick. Bella är ju dock 5 år så hon kan ju spela det iaf.

• Tjej 83

ok så då får alla likadant. tänkte de skulle vara så.

Shininganne skrev 2007-12-13 14:58:49 följande:
    Adressen stod på någon reklam man fick från posten tror jag. Det var mormor som skickade iväg det åt min dotter.Nu har Izabelle också fått sitt svar från tomten och det var samma memoryspel som din lilla fick. Bella är ju dock 5 år så hon kan ju spela det iaf.
  • Mamma S

Vi har också skickat brev till tomten men inte fått svar än. Hoppas det kommer ett svar, treåriga tjejen väntar... =)

Marmelade: Vi skickade till adressen Tomten, 17300 Tomteboda. Fast nu är det nog försent, läste att man måste vara ute i lite god tid för att hinna få svar.

Svar på tråden har ditt barn fått brev från Tomten?