• Februarii

Vilken heminredningstidning gillar du och varför?

Tänkte önska mig en prenumeration i julklapp. Köpte ett nummer av Sköna hem när jag var på förlossningen och det blir nog inte den. Däremot gillade jag Drömhem & Trädgård's julnummer men vet ju inte hur dem "vanliga" nummrena är. Tala gärna om vilka ni inte gillar och varför.

Mamma till Ida 060225 och Jonathan 071019
  • Svar på tråden Vilken heminredningstidning gillar du och varför?
  • Elis är min kärlek

Jag gillar sköna hem

• AnTiMiFi

Jag fullkomligt älskar tidningen Allt i hemmet.....Trogen sen 3 år den har verkligen ALLT inredningsreportage hemma hos helt vanliga svenssons,tips på prylar och webbbutiker tävlingar, en uppskattad krönika, renoveringsreportage,blomtips.Helt underbart när den kommer i brevlådan att sitta med en kopp kaffe och bläddra och bara njuta och få inspiration.

• Malinmamman

Läser många tidningar med tycker absolut att Plaza Interiör är bäst, prisvärd och har MASSA tips som man faktiskt har råd med och kan hitta själv i butik.

• pellesmatte

mina två favoriter är drömhem och trädgård och hem ljuva hem !!!
    men jag läser oxå family living ,tove , allt i hemmet , sköna hem , plaza , hus och hem , plus andra infall då och då , kom på att mitt tidningskonto nog är väl högt .

• MalleNalle

Håller helt med föregående talare! Allt i hemmet är fantastiskt bra! Trogen prenumerant sen 6 år. Om du nu har barn så kan jag tipsa om Family Living också som har mycket bra tips för barnfamiljer, både vad det gäller inredning, kläder, mat, resor, ja ALLT!

God Jul!

AnTiMiFi skrev 2007-12-11 19:26:36 följande:
    Jag fullkomligt älskar tidningen Allt i hemmet.....Trogen sen 3 år den har verkligen ALLT inredningsreportage hemma hos helt vanliga svenssons,tips på prylar och webbbutiker tävlingar, en uppskattad krönika, renoveringsreportage,blomtips.Helt underbart när den kommer i brevlådan att sitta med en kopp kaffe och bläddra och bara njuta och få inspiration.
  • toy

Jag prenumererar på Family Living, tycker att det är en superbra tidning. Sedan läser jag en del danska tidningar också.

• musli

Prenumerar på Drömhem & Trädgård (underbar) och Hem ljuva hem (hyfsad, ofta bra men kan vara skit-trist). Kommer att byta ut Hem ljuva hem mot Lantliv sen!

Allt i hemmet är också bra, shyssta tips och gör det själv inlägg...

Allt beror ju på vad man själv gillar! Gillar man som jag (och Hjortan t.ex. *vinkar*) vitt, lantligt, romantiskt och gammalt så gillar man definitivt Drömhem och Lantliv!!!

• Februarii

Hm, kanske ska pröva Allt i Hemmet då. Kan ju köpa ett nummer i butik och se vad jag tycker först. Tack för svaren, allihop!

Mamma till Ida 060225 och Jonathan 071019
  • killotjejmamma

tycker Allt i hemmet, Plaza, och family living är de bästa tidningarna

• vill bli mamma meddetsamma

Elle Interiör är bäst tycker jag. Den är snygg, har alltid snygga reportage och layouter på dessa. Älskar den helt enkelt! Sköna hem är också bra men inte lika snygg.

• Nussikan

Min favorit om jag måste välja en blir nog Plaza Interiör :)

• Hannnah

Min favorit Vackre Hem. Tidigare lantliv åxå men känns som att lantliv bara visar upp bloggares hem och dom kan man juh se gratis på Internet i stället. Lite besviken på Lantliv helt enkelt men Vackre Hjem Håller Stilen =)

Svar på tråden Vilken heminredningstidning gillar du och varför?