• Anonym

Fungerar SB12 för er?

Ja, som rubriken lyder så undrar jag om ni som använder munsköljen SB12, upplever att den fungerar? Själv är jag lite osäker på om den verkligen gör det. Men tycker att det är pinsamt att fråga tex min sambo...

Har ni amdra tips på hur man får en fräsch andedräkt? Prata med tandläkare kanske?

• Svar på tråden Fungerar SB12 för er?
  • Anonym

Min man använder SB12. Det funkar jättebra när han tar det VARJE dag. Så köp du och testa!

• Anonym

Jag har redan köpt det, men har inte använt det mer än ett par dagar. Men tycker inte att det blivit bättre...

Fler kommentarer?

• Anonym

Fungerar superbra

Varför tycker du inte att det fungerar på dig? Det är ju svårt att känna sin egna andedräkt..

• Anonym

Jag upplever det som att andedräkten fortfarande är dålig. Men tycker att det är så himla pinsamt och jobbigt att fråga min sambo eller någon annan om det.

• Anonym

Jag tycker oxå att SB12 fungerar superbra!

Men man ska även borsta tänderna NOGA samt använda tandtråd OCH tungskrapa för att få ett bra resultat!

• Anonym

Jag gör allt det där redan: borstar noga, använder tandtråd och tungskrapa och SB12. Nåja, det blir kasnke bättre efter en tids användning?

Svar på tråden Fungerar SB12 för er?