• Anonym (Jul2007)

Hjälp!!!!! Bra tips på julklappar till min pojkväns föräldrar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Huj!Nu är snart julen här och jag har varit ihop med min kille några månader och jag vill ge hans föräldrar något. De är lätta att ha o göra med o vi kan umgås utan problem. De är helt vanliga utan några särskilda intressen, vad kan man ge dem i julklapp???? Idétorka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:(

Några bra tips på bra och användbara julklappar som kostar rimligt??????????????????????????????????????????????????????

• Svar på tråden Hjälp!!!!! Bra tips på julklappar till min pojkväns föräldrar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • anni31

Tror vi gör det här med julklappar svårare än vad det är. En fin blomgrupp, en flaska vin eller en chokladask duger väl. Tänk på att ju finare du köper ju större blir deras problem att köpa till dig...

• Anonym (Jul2007)

Tack men de har redan lokaltidning....mer tips någon?

• Anonym (Jul2007)

Tänkte inte köpa dyra saker dvs har en gräns inte flera hundra kr inte men något som kan vara till nytta....
    Pappan är nykterist så vinet går bort, men chockladask blir bra tror jag.....

• dalite

Jag gjorde en egen korg till mina svärföräldrar förra julen,SÅÅÅ uppskattat.Ta en korg (eller hink)klä den med julpapper och stoppa i lite allt möjligt tex. glögg,kaffepaket,pepparkakor,salta pinnar,choklad,hyacint o kanske nå'n liten lott...blir så himla bra o personligt(o billigt hi,hi)!
    Lycka till!!

• Anonym (Jul2007)

Den med korgen var bra :)ska fundera på det..:)

• gullican

Bio- el teaterbiljetter
    presentkort på en restaurang

• tinaaaaaa

choklad som någon annan skrivit brukar ju alltid gå hem samt en julkorg med lite allt möjligt i är med en jätte bra sak både att ge bort och få.

• magdalena 80

En ljuslykta brukar alltid bli uppskattad. Finns jättemånga fina i butikerna o de är ju inte så dyra heller

• Anonym (Jul2007)

Tror att jag har nästan kommit på vad jag ska köpa....det blir lotter och chocklad:) eller en korg med lite av varje i....

• gullican

magdalena 80 skrev 2007-12-12 13:21:11 följande:

En ljuslykta brukar alltid bli uppskattad. Finns jättemånga fina i butikerna o de är ju inte så dyra heller
    Va?? jag spyr på alla fjantiga ljuslyktor jag fått, men jag är kanske underlig
  • ullis79

När jag inte vet vad jag ska köpa brukar det bli presentkort på resturang, där jag vet att det är gott.
    + betalt xtra så dom får blommor exvis levererat till bordet under middagen.

Uppskattat! Å alla måste ju äta. hihi

Svar på tråden Hjälp!!!!! Bra tips på julklappar till min pojkväns föräldrar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!