• Anonym (Konstigt)

Kan man kissa ner sig när man sover,som vuxen?

Har ingen historik i att ha kissat ner mig när jag var mindre.
    Men i natt så drömde jag att jag hade varit på toa och när jag gick därifrån så fick jag min mens som rann ner på bena. då vaknade jag och tänkte oj va värkligt det känndes,och så kände jag efter och det stämde,jag hade kissat ner mig. Kändes urkonstigt,kan inte förstå varför.Är det vanligt att detta händer? är det någon som vet varför?
    Kan ju säga att i vanliga fall när jag drömer att jag kissar så brukar jag vakna och behöva gå på toa,så detta har aldrig hänt förut.
    Tacksam för svar,inga oseriösa tack!

• Svar på tråden Kan man kissa ner sig när man sover,som vuxen?
  • Anonym

Jag har kissat på mig som vuxen. Drömde att jag kissa och det gjorde jag också.. Haha

• Me o Mike

Tror absolut det händer!!! Jag har aldrig kissat hela vägen om man säger men jag har vaknat och då har det varit PRECIS innan så att säga. Då har jag också drömt att jag kissar eller nåt sånt..

• AnneSophie

Ja, det kan man. Oftast har man ju en spärr som gör att man kniper eller vaknar i tid, men om man är tillräckligt nödigt och dessutom drömmer sådana luriga drömmar så kan det definitivt hända olyckor.

?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:? Utåtriktad Planläggande Konkret Tänkare ?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.
  • Anonym (Klara)

Jodå - det kan hända.
    Det har hänt att jag drömt ibland att jag suttit på toaletten och kissat en skvätt - fast jag vaknar direkt.

Det blir till att tvätta lakan

Ingen big deal för mig - det händer kanske varannat år.

• Anonym (Konstigt)

klara:ja det får jag göra haha...man man blir ju så snopen,är det så vaknar jag och är på gränsen men detta har aldrig hänt förut..men men då är det inte helt ovanligt i alla fall...

• Anonym (kissisäng)

Usch ja. OM man kan! Så jäkla pinsamt.
    Jag kissade ibland i sömnen som barn. Sen försvann problemen under flera år men återkom i tjugoårsåldern. Händer inte ofta, kanske en gång/år eller så, men lika jobbigt för det. Skönt att läsa att det händer andra också, man känner sig ju inte så normal just då. Mycket riktigt hänger det ofta samman med drömmar om att man kissar, fast jag trodde drömmen var en följd av kissandet, inte tvärtom.

Svar på tråden Kan man kissa ner sig när man sover,som vuxen?