• Xtinaa

gratis photoshop program?

Här kan ni väll skriva alla tips på bra photoshop program att ladda ner.
    Skulle gärna vilja ha något bra sådant.
    Att göra fina bilder på döttrarna i.
    För att (kanske) såsmåningom ladda in hära ;)
    Men kan någon något bra photoshop program som är gratis
    och enkelt att förstå sig på, fast med snyggt resultat? :)
    Gärna på svenska också, men icke nödvändigt.
    Tänkte bara på min äldsta dotter tycker om att
    fotografera och ändra m.m.

Kram. Christina.

• Svar på tråden gratis photoshop program?
  • Nummelina

Något program som jag starkt rekommendera och som du bara MÅSTE test är PICASA som du kan ladda ner ifrån www.picasa.com.

Det programmet är gjort för trögisar som jag. Det är hur lätt som helst att redigera en bild. Du tar bort röda ögon på 2 sekunder och du kan göra bilden svart vit på ett kirrivipp.

Du kan även göra så att bilden blir lite "suddig" dvs du kan fokusera på ansikten och sudda ut omgivningen...lite svårt att förklara.Du måste bara testa det. Det är gratis att ladda ner och det installeras på bara några minuter. Ser fram emot och höra vad du tycker...

• Xtinaa

Wow. Låter fränt..
    det ska jag testa med en gång.
    Kan du lägga in några kort som du gjort där ? :)

• Nummelina

yes box jag har inte suttit så mycket med det eftersom jag nyligen hittade det jag har bara gjort lite svart vita kort etc...jag lägger in dom i mitt fotogalleri....

• Nummelina

Nu har jag lagt in ngra bilder...det är absolut inget märkvärdigt det finns mycket mer man kan göra än det lilla jag har gjort...

• Nummelina

Har du laddat ner programmet??

• druttendrutten

å ska ta en titt på den på en gång fler program som man kan få gratis skulle vilja veta Trevlig helg till er alla

• sengångare

Ett program som fungerar i pricip likadant som adobe photoshop är "gimp" det är gratis att ladda ner på internet. Det är gjort för Linux men ska funka i Windows också. Lycka till!!!

Svar på tråden gratis photoshop program?