Upp till vilken ålder ungefär passar det att köpa gunghäst till barnet?
De där stora klassiska fungerar ju länge men jag tänkte mer på de andra varianterna, typ gungkossor, ior eller dinosaurie, de där i plysch. När har barnet växt ifrån sådana?
De där stora klassiska fungerar ju länge men jag tänkte mer på de andra varianterna, typ gungkossor, ior eller dinosaurie, de där i plysch. När har barnet växt ifrån sådana?
Hmm när de inte vill sitta på dem längre antar jag
gunghäst kan du ju köpa när de är så pass stadig så de kan sitta på en
Med eller utan hjälp
Min kille är 2,5 så jag tänkte om han kanske är för stor. Har hittat en så enormt söt men det kanske är ett dumt köp om han är för stor.
Ja det är typ liknande höjdmässigt som jag tänkte mig, då är han kanske inte för stor ändå
Annars kansk eman kan åka in till t.ex tous'r'us och sätta dem på ett gungdjur och se vad de tycker
Om de passar osv
Min stora tjej på snart 5 använder gunghästen fortfarande. Dock sporadiskt och mest i leksyfte mer än gungsyfte. Vi har en stor handgjord häst, ca 50cm hög över ryggen.
Lilla tjejen på 1,5år rider som besatt så gunghästen flyttar sej
Nej han fullkomligt älskade den då vi var på Ikea i helgen.....
Det har jag också tänkt på men på vårt närmsta toys´rús så har de bara skyltexemplen på en hylla jättehögt upp så man kan se dem, inte prova dem. Personalen skulle behöva använda stege för att få ner en sådan och det känns lite pinsamt