• Poena

Ni som jobbar i butik, vad har ni för skor??

Jag behöver verkligen ett par bra och bekväma skor och vill ha tips!! Det går ju inte att veta om de är bra och avlastar fötterna när man provar dem snabbt i butiken..

Så, ni som jobbar stående i butik, vad har ni för skor (märke)??
    Något att rekommendera??

Jag jobbar som säljare då och golvet är ganska hårt, så jag får ont i rygg och knän främst. De måste helst vara snygga också eftersom jag inte bara står bakom disk, utan går ut och demar för kunder så skorna syns.. Det känns som värsta problemet att hitta ett par skor med den kombinationen.. Dessutom ska de helst vara svarta..

• Svar på tråden Ni som jobbar i butik, vad har ni för skor??
  • versan

Kolla om du hittar skorna som heter sköna marie. dom är sköna som namnet antyder.
    Sen beror det ju på om du ska ha skor med klackar eller inte.

• Poena

Helst utan klack tror jag, eller med jämn klacka, typ låg kilklack under hela.. Köpte ett par med 5-6 cm klack i julas som skulle vara extra skonsamma mot fötterna o övrigt men inte funkade det... Så det blir nog utan klack nu.

Hur är det med Ecco, någon som har dem?

• karatelinda

Kommer inte på vad jag har för märke, men det är sandaler i alla fall med jättemjuk sula. Jag rekommenderar just såna sandaler, alltså lite sportigare är de oftast och med jättemjuk "mockasula". De har jag använt i alla fall..

• karatelinda

Har använt Ecco skor tidigare, de är superbekväma!! Men dyra..

• BaraPyssel