• 20thcenturyboy

planerar bli ung mamma, finns det fler?

jag och min sambo planerar att skaffa barn så fort ekonomin blivit lite stabilare. Är 20 år.
    finns det någon mer som planerar samma? hade varit kul att snacka med någon, längtar så mycket!!

• Svar på tråden planerar bli ung mamma, finns det fler?
  • jadu87

jag och min sambo ska nog starta bebisverkstaden snart.... är oxå 20 år...

• Terppa

jag startade när ja va 19...e nu 23, no babies.

visade sig att ja inte kna få barn...så om ekonomin e bra, båda har jobb och förhålladet stabilt...go for it!

jag e helt jävla värdelös...
  • Tonx

Jag och sambon är planerat unga föräldrar. Vi är 85:or båda två och har en dotter på 2 år & 2 månader och väntar syskon med BF 1 mars -08.

• TezzyBump

är 19 och sambon är 25. vi har en dotter på 15 månader :)
    lycka till med bebisverkstan :)

• 20thcenturyboy
    Terppa skrev 2007-12-13 12:10:10 följande:
    jag startade när ja va 19...e nu 23, no babies.visade sig att ja inte kna få barn...så om ekonomin e bra, båda har jobb och förhålladet stabilt...go for it!
    åhh. jag är ledsen för din skull! min bebis längtan har varit så stark sen jag var typ 17, men realistiskt är det bäst nu!
  • 20thcenturyboy
    Tonx skrev 2007-12-13 12:13:32 följande:
    Jag och sambon är planerat unga föräldrar. Vi är 85:or båda två och har en dotter på 2 år & 2 månader och väntar syskon med BF 1 mars -08.
    härligt!
    det känns skönt att höra!!
  • 20thcenturyboy
    TezzyBump skrev 2007-12-13 12:14:29 följande:
    är 19 och sambon är 25. vi har en dotter på 15 månader :)lycka till med bebisverkstan :)
    uuunderbart!
  • mitrovica

jag och min man var bara 18 år gammal och fick en dotter, min föräldrar ställer upp mycket, köpte en barnvagn, ge oss lite pengar varje månad som jag kan köpa kläder till bebis.. ekonomi är frågan..
    idag är min äldre dotter 14 år gammal och hon sa till mig att hon är såå stolt att ha en ung mamma och hennes kompisar sa att det är såå härlig att ha ung föräldrar som orkar göra kul tillsammans och kan prata öppen vad som helst..

Är stolt ung mamma till äldre dotter idag !!

• barabecka

Jag är snart 2-barnsmamma.. Den första var inte planerad, men mycket välkommen! Den andra var väl planerad, då vi nu har köpt hus och har ett stabilt förhållande med alldeles lagom mycket pengar Bebisen kommer i juli nån gång.. Jag är 17 btw

• Emsan1988

Jag och killen planerar att bli gravida mellan januari och februari. Är själv 19 och killen 22.

Svar på tråden planerar bli ung mamma, finns det fler?