Maxdos Stesolid?
Vad är maxdosen på stesolid?
Jag är tydligen väldigt tolerant mot tabletter(tycker det borde vara tvärtom, aldrig ens druckit en droppe alkohol, så jag trodde ju i min vilda fantasi att jag skulle bli knockad av 2 mg)
Detta ställer till lite problem. Jag har nu 5 mg tabletter som jag får ta två av, men det har heller ingen effekt. O då kan jag ju lika gärna skita i att ta dom. Men nu är läget så att jag sen några dagar börjat skära mig (har bulimi också) så både min sjukgymnast och psykolog vill att det beteendet ska bort NU, o jag med, men det är så grymt svårt att stå emot ångesten.
Funderar på att ta tre 5 mg, alltså 15 mg stesolid, men hittar inget om maxdos på fass. Det står bara att dosen anpassas till individen, och det är ju lite svårt när vi inte uppnått nån effekt vid någon dos än så länge
Vill inte ta för hög dos, men vill heller inte behöva ta till rakbladet, så snälla, är det någon som vet om man kan ta 15 mg stesolid, eller är det för mkt (blir alltså inte det minsta påverkad av 10 mg.) kanske ska tillägga också att jag inte haft medicinen länge och tar den ca 1 gång i veckan, så jag kan omöjligt ha utvecklat tolerans mot doserna redan