gasig mage +gravid
Är det vanligt med gasig och uppkörd mage tidigt i graviditeten?
Är det vanligt med gasig och uppkörd mage tidigt i graviditeten?
JA
Jag hade jätteproblem i början, så jag slutade med mjölkproduker och köpte tabletter på apoteket som minskade gasbildning
Ok! Inte för att jag vågar tro att jag är gravid denna månaden men sen en vecka tillbaks så är jag riktigt uppkörd. Brukar inte vara sån här och jag äter inget ovanligt. Skall snart ha BIM så vi får väl se...
Någon annan med liknande symptom? Är intressant att höra om fler med liknande upplevelser och som sen visade sig vara gravida...
vad är dina känningar mer än gasig?
Jag rapar mycket annars men nu när jag är i snart 8e veckan så är det extremt och jag pruttar som en gammal alkisgubbe!! JAg tror det är ganska vanligt... Man får hålla ut! Visst kan man sluta med mjölk och sånt men jag häller i mej 4 liter mjölk om dan, så det går inte!
Anonym (orolig) skrev 2007-12-13 21:17:29 följande:
Ha ha, jag har också riktigt dåliga gaser som luktar skit. Jag rapar som f...n och det kör runt. Annars har jag inte mycket symptom. Då och då gör det lite ont i nedre delen av magen...Är trött men det är ju alla nuförtiden...
Jag e med typ fisig som fan i magen :D och har en massa symptom, när har du BIM?
Det är lite oklart då jag har en viss variation i cykeln men jag tror att det är nästa onsdag. Hade nog ÄL tisdagen förra veckan...
Du?
typ BIM har jag om ca en vecka.. mår heeelmsyko just nu :O