• Anonym (troslös)

Sexigt utan trosor?

Är det sexigt att som tjej vara utan trosor? Skulle ni bli kåta om er tjej gick troslös? Gäller det även om man har jeans på sig, eller mjukisbyxor eller är det bara när man har kjol? Funderar på att överraska pojkvännen med att inte ha några trosor på mig...Är det sexigast att låta honom märka det själv eller ska jag berätta?

• Svar på tråden Sexigt utan trosor?
  • Anonym

varför vara utan? kanske möjligen under ett nattlinne men inte i kläder, små äckligt skulle jag tycka/M

• Anonym (troslös)

Isåfall för att han skulle tycka att det var sexigt. Äckligt är det väl inte?

• Anonym

Tror nog att min kille skulle uppskatta det!

• Anonym (:P)

Jag vet att min kille gillar när jag är utan i kjol och klänning, byxor vet jag inte men det känns ju inte riktigt som samma sak då.

• Anonym

min kille älskar när jag inte har trosor under strumpbyxor eller leggings.. men under jeans, nja.. de är ju bara obekvämt?

Men äckligt, varför skulle det vara det? Lika äckligt med trosor isf.. alla plagg går att tvätta!

• Anonym (troslös)

Men är det sexigast att låta honom märka det själv, eller att berätta?

• Anonym

Jag gillar att viska det om vi är någonstans där man inte får, så att säga.. Det gillar han..

• Anonym (troslös)

Om han ska märka det själv så har vi ju ändå börjat eller vad man ska säga...*s* Tänkte att det kanske är sexigare att tala om det typ "Du älskling, jag har inga trosor på mig" kanske i en situation där man inte kan ha sex för att retas lite och få honom att tänka snuskiga tankar...

• Anonym (..)

Testade en gång för att överraska maken när vi gått ut (restaurang) med att inte ha trosor, jag hade kjol. Tydligen var det väldigt sexigt när jag viskade i hans öra på dansgolvet efteråt att jag inte hade trosr - han fick väldigt brått med att vi skulle åka hem för en fortsättning....

Jag skulle dock inte se "vitsen" med att vara troslös om jag hade jeans, mjukisbyxor mm. Skulle nog bara bli kladdig (tänker på naturen; flytningar osv.)

• Anonym

Under kjol är det sexigt. Inte jeans eller mjukbyxor.

Inlägg 7 är inne på helt rätt spår!

Svar på tråden Sexigt utan trosor?