• mammi74

mammor i Avesta??

Hej!
    Mitt barn har väldigt få kompisar och på fritiden knappt någon alls. Jag vet inte hur jag ska göra! Är det någon som har förslag? eller andra i Avesta som också har samma dilemma...

• Svar på tråden mammor i Avesta??
  • FamiljenEriksson

Bor i närheten men min dotter är tyvärr bara 17 månader ännu :)

Lycka till i letandet!

• mammi74

Tack för stödet!
    Jag hoppas på att finna någon/några i kommunen!
    Och jag skrev mammor, men kan u lika gärna vara pappor!

• Smaka Smaskens

Hej hej, får man fråga hur gammalt barnet är? kille el tjej.

(¯`'?.¸.?:*¨¨*:?.ღ.?:*¨¨*:?.. Jonatan 010206 & Jesper 030418 ..?:*¨¨*:?.ღ.?:*¨¨*:?.¸.?'´´¯)
  • Smaka Smaskens
    ok men finns det inget bollekis el gympa som tjejen kan gå på och finna lite tjejkompisar.
    (¯`'?.¸.?:*¨¨*:?.ღ.?:*¨¨*:?.. Jonatan 010206 & Jesper 030418 ..?:*¨¨*:?.ღ.?:*¨¨*:?.¸.?'´´¯)
  • mammi74

Jo, men det hjälper inte när hon inte vågar ta kontakt när det är många barn. Det är inte så lätt...
    Ofta känns det som om det bara är vi som har det dilemmat - och nu hoppas jag på att det kanske inte är så, utan att det finns fler i kommunen som känner/tänker likadant.

• mammi74

Hallå! föräldrar i och runt Avesta!!
    Jag påminner om att tråden finns...

• Smaka Smaskens
    Jag tänkte så förut, att är det bara min son som inte har några kompisar, men sen så börjde han på bergsnäs och helt plötsligt så har han fullt med kompisar överallt. Nu är det bara den lille kvar som säger sig sakna kompisar, han kan ju inte alltid hänga på storebror.

Hoppas ni finner det ni söker.
  • klubban24

Hej hej har en tjej på 5 snart 6 år=) Var bor ni? I eller utanför Avesta?

• mammi74

Hej Carro (ja, jag var ute på din sida o kollade) bor 5 min fr Fors. Gud så söta barn...

Svar på tråden mammor i Avesta??