• Anonym

För blöt mus?

Jag undrar hur det är för killar när tjejen är riktigt blöt. Kan man vara för blöt å hur känns en mindre blöt mus i jämförelse? Känns den trängre?
    Ni tjejer, har någon nån gång påpekat att du är för blöt?
    Jag själv blir ordentligt våt när jag är kåt å är rädd att detta försämrar känslan för killen

• Svar på tråden För blöt mus?
  • plast killen

nä du de kan alldrig bli "för" BLÖTT där emot kan de bli för torrt! blött e gött

• Anonym (Hej)

Min kille älskar när jag är jätte våt, han blr extra upphetsad och hård och jg bara vildare.... hihiGenerad

• Bruce

Jag ser det som ett tecken på att jag gör något rätt. Visst en torrare mus kan kännas mer men det kan vara svårt att sexa en längre tid utan glidmedel och då är man där igen ju. Jag tycker att det är sexigt att känna det rinna ner längs med skaftet och ner mellan skinkorna om man blir riden. So, go girl!

• Bruce

Som man säger inom cykelsporten ang stänkskärmar: "Hellre blött och snabbt än torrt och långsamt".

• Anonym

Min karl älskar när jag är riktigt våt. Han ler varje gång och har en sådan blick. Hihi.
    Man kan inte ha för blöt mus. Hellre för blöt än torr mus för killarna.

• Anonym (Blötdjur)

här är ett blötdjur till, tar 3 sekunder sen rinner de på mig och min pojkvän älskar de, har aldrig hört nån som inte gillar de faktiskt.

• plast killen

han har de bra han.....
    Anonym (Blötdjur) skrev 2007-12-14 21:27:15 följande:

här är ett blötdjur till, tar 3 sekunder sen rinner de på mig och min pojkvän älskar de, har aldrig hört nån som inte gillar de faktiskt.
  • Henrik31

Som de andra säger... För blöt finns inte.

• Anonym (TS)

Va skönt å höra

Men är det porrigare för att ni vet att tjejen är kåt bara?
    Jag vill ju veta om själva känslan också..

• Anonym

nä tror inte heller att man kan vara för blöt sambon älskar när jag är riktigt blöt då blir det en riktigt bra knull usch va skönt.....

• Anonym (dr känsel)

Okej ..delade meningar ..för blöt kan vara jobbigt ..mindre känsel då

• Storstadsfarsan

Jag har träffat en tjej i höst och hon har varit den våtaste jag har varit med om i mitt 34-åriga liv. När hon red mig så fullständigt rann det ur henne!!! (sant) Hon skämdes jättemycket men efter mina lugnande ord så började hon känna sig harmonisk och fortsatte. Gissa om jag har fått byta lakan ett par ggr i höst. Tjejen hade haft fontänorgasm ett par ggr i sitt liv och hon trodde att det var det hon fick när hon red på mig, vi var mao väldigt rätt för varandra fysiskt.
    För min del så kändes det varken mer eller mindre (fysiskt) skönt, däremot var det ett bevis för att hon njöt och det gjorde mig hetare och att jag kunde njuta mer.

• figurehead

Det finns inget som heter "för blöt mus"

Som jag skrivit i en annan tråd ganska nyligen, så visst försvinner lite av känslan när musen är väldigt våt. Men det vägs upp av att men vet att tjejen är ordentligt tänd. Och som ett plus för er tjejer så får vi killar pumpa på en stund till innan det går för oss.

Svar på tråden För blöt mus?