• x karin76

Trendsales.dk?

Trendsales.dk? Någon som handlat där och vet hur man enklast för över pengar till sitt användarkonto?

Har provat med kortbetalning (MasterCard el Visa), men får bara beskedet att det inte funkar för att kortet är utställt i Sverige och inte i Danmark. Dessutom verkar det tyvärr ha reserverats den summa jag vill betala in från mitt kort, trots att pengarna inte förs över... Vad är detta för knas?

Om man i stället använder betalning via internetbank, kostar det inte en massa extra...?

• Svar på tråden Trendsales.dk?
  • Mawe123

Hej

Du måste få ditt kort godkänt av TS, kontakta supporten de vill få in lite uppgifter bla myndighetspapper med adress minns inte vad mer, det kan ta upp till 24h tror jag men sedan fungerar det utmärkt att betala in med kortet. De reserverade beloppen kommer inte att dras utan reserveringen försvinner inom ett par dagar.

Så var det för mig.

• x karin76
    Mawe123 skrev 2007-12-15 15:08:11 följande:
    HejDu måste få ditt kort godkänt av TS, kontakta supporten de vill få in lite uppgifter bla myndighetspapper med adress minns inte vad mer, det kan ta upp till 24h tror jag men sedan fungerar det utmärkt att betala in med kortet. De reserverade beloppen kommer inte att dras utan reserveringen försvinner inom ett par dagar.Så var det för mig.
    Oj vad bökigt! Men jag ska prova att kontakta dom så får vi se vad dom säger. Dom lär väl inte svara nu under helgen dock...

Tack för ditt svar!
  • Mawe123

Jo de svarar även på helgen, men håller med om att det är krångligt!!
    Man har ju lite bråttom om man kommit överens om en affär med någon..

Svar på tråden Trendsales.dk?