• xxmeyaxx

Vem vinner kalsongkriget?

Regerande mästaren Fredrik Ljungberg – eller utmanaren David Beckham?

West Hams svenske landslagkapten Fredrik Ljungberg har länge varit obestridd kalsongkung sedan han fotades för Calvin Klein för några år sedan.

Men nu får han tuff konkurrens – av självaste David Beckham.

”Eat your heart out Fredrik Ljungberg – there´s a new king of the sexy male underwear in town”, skriver engelska Metro efter de utmanande bilderna på David Beckham i Giorgio Armanis nya kampanj.

Beckham, som tidigare har klargjort att han föredrar Y-front framför boxerkalsonger, har blivit hånad av den brittiska pressen som tror att bilderna har ”förbättrats” för att han ska se välutrustad ut.
    http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/article1467156.ab

Extra hjärna efter att man fött barn? My ass! Skulle mer tro att den satt sig i tuttarna.
  • Svar på tråden Vem vinner kalsongkriget?
  • spiritsinlove

*springer o gömmer mig* {$lang_emotions_throwup}

- alla stavfel är medvetna -
  • xxmeyaxx
    spiritsinlove skrev 2007-12-15 16:43:04 följande:
    *springer o gömmer mig* 
    Haha :D
    Extra hjärna efter att man fött barn? My ass! Skulle mer tro att den satt sig i tuttarna.
  • spiritsinlove
    xxmeyaxx skrev 2007-12-15 16:49:19 följande:
    Haha :D
    tycker du att de är snygga?
    - alla stavfel är medvetna -
  • xxmeyaxx
    spiritsinlove skrev 2007-12-15 16:50:19 följande:
    tycker du att de är snygga?
    Det har jag inte sagt. Jag läste på aftonbladet att det tydligen var ett kalsongkrig.
    Personligen anser jag att inte någon av dom är så speciellt het.

Men måste jag välja.. så väljer jag Ljungberg.
  • Little Ms Chatterbox

Beckham ser ut till att ha gömt inte bara ett par klassiskt ihoprullade strumpor utan ylle-raggsockor, knähöga.

//Nu ännu bättre! -Uppdaterad med tvillingar!
  • Pruttiluskan

Spännbögar bägge 2! hehe *Tycker inte om såna*

• xxmeyaxx
    Pruttiluskan skrev 2007-12-15 16:52:59 följande:
    Spännbögar bägge 2! hehe *Tycker inte om såna*
    haha, nä. Jag vet.
  • xxmeyaxx
    Zander O Cayenne skrev 2007-12-15 16:52:45 följande:
    Beckham ser ut till att ha gömt inte bara ett par klassiskt ihoprullade strumpor utan ylle-raggsockor, knähöga.
    Haha. Victoria ska tydligen ha kommenterat något ang. det.

"David Beckhams kalsongreklam för Armani har fått medierna att spekulera i om fotbollshunken smugit i en socka eller två i fillingarna.

Men nu försvarar Victoria sin man och intygar att allt i kalsongerna är äkta vara.

– Jag är stolt över att fortfarande ha ett riktigt bra sexliv med David, säger hon med ett leende till The Sun.

– Han är mycket proportionelig. Han har dock en stor en. Det har han. Det kan man se i reklamen. Allt är hans, intygar hon. "

http://www.aftonbladet.se/nojesliv/klick/article1469251.ab

• TrailerTrash

Ingen av dom

Avstängd har snygga boobisar
  • W W

måste jag välja så får det bli Beckham.. men ser helst någon annan..

• Elli47

Röstar på Fredrik för Beckis kalsonger ser lite "pumpade" ut på ett oäkta sätt... lite fånigt.

• Little Ms Chatterbox
    Elli47 skrev 2007-12-15 20:14:01 följande:
    Röstar på Fredrik för Beckis kalsonger ser lite "pumpade" ut på ett oäkta sätt... lite fånigt.
    Ååååh... nu satte fantasin igång i mitt huvud! När man packar upp de nyinköpta kallingarna hittar man inte bara ett par kallingar i påsen utan en cykelpump och hanbok hur man fäster slangen och hur mycket man ska pumpa för att se så välutrustad ut som möjligt. Går säkert att pumpa på olika ställen för att kompensera egna brister.

Usch, jag borde ägna mig åt min familj istället för att sitta här och tänka stygga tankar om människor som jag inte känner
    //Nu ännu bättre! -Uppdaterad med tvillingar!
  • Anne M
    Just because I'm paranoid doesn't mean theyr'e not after me
  • Atamon

Måste jag välja så väljer jag Ljungberg såklart! Beckham är ju inget vidare attraktiv enligt min smak.

• Dino78

Tycker inte nån av dom är särskilt snygg och kalsonger är fult, gillar boxers. men Beckham ser iaf bättre ut än Ljungberg så jag röstar påhonom.

DIF i själ och hjärta
  • Mickis74

Egentligen ingen av dom....men för att tycka nånting så blev det Beckham.

• Kazamm

Uash... ingen av dem! Tycker de ser likadana ut båda två. Tacka vet jag min egen lilla hårdrocksnörd i ett par gamla slitna fillingar

Svar på tråden Vem vinner kalsongkriget?