Ogillar du din svåger/svägerska..varför?
Jag ogillar min svåger. Därför han är så dryg, tillknäppt och jaà svår att förstå sig på..
Jag ogillar min svåger. Därför han är så dryg, tillknäppt och jaà svår att förstå sig på..
Svågern är helt ok...
Svägerskan däremot kan jag bara inte med. Det bottnar i att hon var otrevlig mot mig redan första gången vi träffades och nu när vi ses så pratar hon över huvudet på mig. Tur hon bor 60 mil bort så vi träffas inte så ofta.
Japp, min svåger är verkligen dryyyyyg! Varken jag eller min man orkar/vill träffa han eller hans fru eller deras barn. Bara för att det råkar vara min mans bror behöver man ju inte umgås Nope, vi vill INTE ha med dom att göra!
Jag och min svägerska har det väldigt bra med varnadra brukar träffas och shoppa och har mycket gemensamt.
Vi bor grannar så man ses ju mkt då..skulle helst slippa bo så nära..
Jag ogillar min fd svägerska (och svärmor för den delen..). Har gjort det enda sen jag träffade henne första gången! VILKEN J*VLA BITCH!!! Hon är en liten snorunge (18) som tror att hon är störst bäst och vackrast.
Har försökt komma överens med min svägerska men det går bara inte. Hon är inte frisk... minst sagt (och ja, det är dokumenterat). När vi berättade att vi väntade vårat första barn sa hon inte grattis utan: "det är inte säkert det blir något, det är säkert utomkveds". Ehm tack, precis vad man vill höra... När barnet sen var fött så det första hon gör är att slita honom från min famn, han börjar gråta då sätter hon honom och skakar honom! Shaken baby anyone? Blev så chockad så jag stirrade först innan jag kom mig för att säga åt sambon att ta tilbaka sonen (jag hade svårt att röra mig snabbt då det var dagen efter förlossningen). Sen har hon gjort och sagt ett dussin liknande saker.
Jag ogillar min ena svägerska rejält!!
Hon ska alltid snacka skit om alla andra,ska hela tiden komma med råd om hur vi och andra ska uppfostra våra barn(själv så är hon och hennes man väldigt frånvarande päron,vilket gör att det är min svärmor som uppfostrat deras barn) och värst av allt har hon haft mage att tala om för oss hur många barn VI ska ha!
jam kommer inte överens med nån i min sambos familj å vi har vart tillsammans i 4 år nu. å de känns inte som de kommer bli bätre.
Jag och min ena svåger har aldrig haft nån direkt bra kontakt. När jag och min man skulle gifta oss så brakade det ihop TOTALT. Efter det har vi bara kontakt när vi måste, typ släktmiddagar och då håller vi oss på varsitt håll. Vi har nästan ingen kontakt öht. Vi beter oss som vuxna människor men jag står inte ut med honom. Skulle jag kunna säga upp helt så skulle jag det.
Jag har bitvis svårt för min svägerska. Hon är ju en person min bror valt och inte jag själv Hon har ett beteende som bättre passar en 13-åring än en som är i hennes ålder, 33 år. Hon tänker inte på hur hon formulerar sig, väldigt klumpigt och sårande ibland plus att man själv måste tänka på vad man säger till henne annars så gillar man henne inte enligt henne själv.
Ska bli spännande nu till jul då hon ska följa med oh fira jul med min/brorsans familj. Hon ger klara signaler att hon verkligen inte vill men ändå ska hon jädrar i mig följa med *suck* jaja..det får la bli som det blir.
Hon och min andra svägerska är som natt och dag. Dock kan jag säga att jag både tycker om och ogillar denna svägerska...