• Björkgården

Gråter hela tiden! Någon mer???

Hej! Sitter här och försöker rycka upp mig! Jag förstår inte, jag kom hem från jobbet, tog en dusch och skulle börja med maten. men var trött och blev sittandes gråtande på soffan i två timmar... av ingen anledening allt bara känndes fel och sen blev jag enu mer lessen för att det var fel att jag var lessen m.m Är det någon som känner igen sig??? När man är så glad hur kommer det sig då att man är så lessen! Och hur förklarar man för sambon hur det är? den här veckan har det hänt tre dagar! Jobbigt!!! Är i vecka 10 nu.

• Svar på tråden Gråter hela tiden! Någon mer???
  • Cinderellla

Hej. Man är ju så överlycklig att vara gravid men endå kan man börja gråta för ingenting. jobbigt faktiskt. Hade en period då allt kändes så meninglöst o grät mig till sömns i nästan 2 veckor. Men det går över. Se fram emot kommande ultraljud då du kommer o fe så plutten, det hjälper faktiskt en hel del. Sköt om dig.

Kram

• Ankissen

Jag grät i över en timme igår för att OC tog slut... Det kommer ju bara tillbaka nästa vecka. När älsklingen sen föreslog att vi skulle börja röja i badrummet (vi flyttar om en vecka) så grät jag igen för att det lät så jobbigt.
    Idag kan jag verkligen skratta åt mig själv...

• AmandaPitkänen

jag grät idag för att min sambo sa att troligtvis så skulle de inte sätta igång min förlossning för att jag hade fått 2 nya bristningar på magen (jag tyckte alltså han skulle ringa upp å säga att vi var på väg, för att jag ville bli igångsatt hehehehe)... satt å grät på köksgolvet ganska så länge *skratt*

• Griiisen

Jag grät en del i början av grav men sen tog det visst upphåll ett tag... Nu är det igång igen (v 26). Jag gråter inte för minsta lilla men blir väldigt lätt ledsen för saker som jag annars bara hade skakat på huvudet för. Och när jag väl börjar gråta då skvalar det!

• Johanna77

Vi har 2 igelkottar som bor under våran altan. Å igår va dom inte i sitt bo...Då grät jag i 1 timme för att dom va borta...hahahahhahah

• Griiisen

Johanna77 - Har de kommit tillbaka?

• Myran Frisk

Hej Hej!
    Jag sitter här o får be min man komma in o krama mig med jämna mellanrum, för jag blir plötsligt jätte lessen o vill bara gråta.
    Tidigare ikväll grät jag i en halvtimme åt Extreme House Makeover... det va så fint!
    I bilen hem idag grät o skrattade jag om vartannat hela tiden.. min man trodde jag hade blivit tokig!

Johanna77 berätta om de har kommit tillbaka!!!!

• jagälskarallaminabarn

Jag grät åt allt möjligt i början, kunde knappt titta på TV utan att börja gråta. Har senare kunnat skratta åt mig själv men då var det ju mindre skoj, särskilt när sambon trodde att han gjort något fel som jag inte ville erkänna. Efter det kom en "mellanperiod" men nu på slutet kan jag börja gråta för i stort sett ingenting. Allt känns så himla jobbigt, bara en sådan sak som att tvätta känns som ett helt företag.

• Ankissen

Myran Frisk: Jag bölade oxå till Extreme home makeover. Direkt efter det började jag titta på fyrans program om organdonationer, och det blev ju inte bättre av det...

Svar på tråden Gråter hela tiden! Någon mer???