• Jessie80

förvaringsfickor

Hej! Jag har sett hos en kompis massa plastförvaringsfickor (tror det var 4x6 st) som hängde på ett plastskynke som hon hade hängt på duschen på utsidan. Hon sa att hon hittat den på Ikea för ett bra tag sedan, men nu hittar jag inget liknade där. Hon hade bjöjor, tvättlappar, salva, badolja samt även vissa ombyten för babyn i dessa fickor. Jag skulle behöva en sådan då jag inte har utrymme att hänga upp hyllor på väggen i badrummet och ska ha skötbord på tvättmaskinen, och har behov av förvaring i samband med blöjbytena. Någon som förstår vad jag menar och vem om det finns något ställe där man kan få tag i något liknande.
    Tack!

• Svar på tråden förvaringsfickor
  • Peztis

Det finns ju varianter i tyg (eller sy om du kan, har ork, tid och lust) och om du har ett duschdraperi i plast så kan du ju ha den där farvaringshistorien på utsidan utan att det blir blött.

• Jessie80

Jag tar gärna emot alla tips! Vart kan man hitta sådana i tyg, vill gärna ha ganska stora fickor... och kan inte sy själv tyvärr

• Jessie80

Tack Peztis! Vad gulligt av dig att göra efterforskning! Jag hade inte hittat det där, har själv sökt en massa men inte hittat det där, så ett stort tack! Den där svarta på Klas Olsson kommer bli super, det var precis en sån jag ville ha! Supertack igen!

Svar på tråden förvaringsfickor