• Anonym (jaud)

Tips för att hålla sig längre?

Tjenare.

Jag förlorade oskulden igår, första gången hade vi det i 20 minuter sen 40 minuter senare hade vi det igen och då höll vi på en timme (räknar från då ja började köra in kuken) sen hade vi det 2 timmar senare igen men kommer inte ihåg hur länge vi hade det då..

men iaf, så har ni några tips hur man kan hålla sig längre förutom att tänka på nått osexigt ofc?

är kille.

hört att man klarar och hålla sig längre med kondom? vi hade det utan alla 3 gångerna.

• Svar på tråden Tips för att hålla sig längre?
  • Anonym

övning , övning och övning....

Och så kan man ju alltid avbryta en stund så du får vila lite och kanske ägna dig åt henne och på så sätt vänta med din utlösning.

• Queen70

Nybörjarmisstag att tro att tjejjer gillar att ligga å gno i en timma eller 40 minuter. Det blir bara skavsår och skitjobbigt. Se till att få det avklarat på en 20 minuter, förspel ej inkuderat, så ska du se att damerna blir nöjda.

Anonym (jaud) skrev 2007-12-16 22:55:39 följande:

Tjenare.Jag förlorade oskulden igår, första gången hade vi det i 20 minuter sen 40 minuter senare hade vi det igen och då höll vi på en timme (räknar från då ja började köra in kuken) sen hade vi det 2 timmar senare igen men kommer inte ihåg hur länge vi hade det då..men iaf, så har ni några tips hur man kan hålla sig längre förutom att tänka på nått osexigt ofc?är kille.hört att man klarar och hålla sig längre med kondom? vi hade det utan alla 3 gångerna.
  • Anonym (jaud)
    Queen70 skrev 2007-12-16 23:04:41 följande:
    Nybörjarmisstag att tro att tjejjer gillar att ligga å gno i en timma eller 40 minuter. Det blir bara skavsår och skitjobbigt. Se till att få det avklarat på en 20 minuter, förspel ej inkuderat, så ska du se att damerna blir nöjda.Anonym (jaud) skrev 2007-12-16 22:55:39 följande:
    Jag gillar och hålla på längre mot och göra de snabbt..
  • Anonym (erfaren)
    Queen70 skrev 2007-12-16 23:04:41 följande:
    Se till att få det avklarat på en 20 minuter, förspel ej inkuderat, så ska du se att damerna blir nöjda.
    Nämen, där har du fel... Mitt råd är snarare att försök att åtminstone hålla på så länge som tjejen behöver tills det går för henne!

Om det ändå inte går för henne vid samlag kan du "avsluta" så snabbt du själv vill!
  • Queen70

Jo visst ska man låta tjejjen bli klar, men med ett schysst förspel så krävs det INTE en timme. För mycket gnoende kommer bara att resultera i avtändning, och att hon fejkar ett gäng orgasmer för att få slut på eländet.

Anonym (erfaren) skrev 2007-12-16 23:08:59 följande:

Nämen, där har du fel... Mitt råd är snarare att försök att åtminstone hålla på så länge som tjejen behöver tills det går för henne! Om det ändå inte går för henne vid samlag kan du "avsluta" så snabbt du själv vill!
  • Anonym (jaud)
    Queen70 skrev 2007-12-16 23:19:51 följande:
    Jo visst ska man låta tjejjen bli klar, men med ett schysst förspel så krävs det INTE en timme. För mycket gnoende kommer bara att resultera i avtändning, och att hon fejkar ett gäng orgasmer för att få slut på eländet.Anonym (erfaren) skrev 2007-12-16 23:08:59 följande:
    Kan jag få nåra tips för att tjejen ska få de så skönt som möjligt då så att hon kommer snabbt? (jag vet att alla gillar olika, men finns väl saker som största majoriteten gillar?)
  • Neko

Anonym (jaud) skrev 2007-12-16 23:23:22 följande:

Kan jag få nåra tips för att tjejen ska få de så skönt som möjligt då så att hon kommer snabbt? (jag vet att alla gillar olika, men finns väl saker som största majoriteten gillar?)
    Jo, ha det i en ställning där det tar mot hennes klitoris samtidigt. Du kan ta där med handen om ni gör det i någon bakifrån ställning eller om ni gör det i missionären så kan du försöka trycka/gnida mot där lite med kroppen.

Håller med det som sagts ovan att för länge inte är bra, max 20 minuter tycker jag är bäst, annars blir det bara ömt.
  • Anonym (jaud)
    Neko skrev 2007-12-16 23:26:17 följande:
    Anonym (jaud) skrev 2007-12-16 23:23:22 följande:Jo, ha det i en ställning där det tar mot hennes klitoris samtidigt. Du kan ta där med handen om ni gör det i någon bakifrån ställning eller om ni gör det i missionären så kan du försöka trycka/gnida mot där lite med kroppen. Håller med det som sagts ovan att för länge inte är bra, max 20 minuter tycker jag är bäst, annars blir det bara ömt.
    Okej, jo 2 gånger av dom vi körde så låg jag underst så låg hon med ryggen på mig och så körde ja på bakirån så.. men en fråga, vart exakt sitter klitoris? och på vilket vis ska ja smeka den?
Svar på tråden Tips för att hålla sig längre?