• Anonym

råkat i tampongen 11timmar

vad kan hända när man haft i den i 11timmar?

• Svar på tråden råkat i tampongen 11timmar
  • Sugar

tror inte de är ngn större fara. Alla kan glömma. Skulle vara en annan sak om man hade en i 11 timmar varje gång.

• Jempa L

Det allra värsta som kan hända är väl att du kan få en infektion om det börjar gro bakterier... Men den risken är nog väldigt liten med tanke på hur många personer som ändå väljer att sova med OB.

Om du vill "kunna" gllömma att du har mens så skulle jag rekommendera m-kopp.se Suverän liten uppfinning!

Varför ha handsfree när man kan ha neck-lock?
  • Anonym

Jag glömde en tampong inne i flera dagar. Den åkte in och försvann när jag hade samlag och sen glömde jag bort den. Den kom tillslut ut och jag klarade mig ifrån infektioner helt.

• Anonym (ok)

Det är ingen fara!

Jag sover alltid med tampong, och det blir väl ibland 10 timmar. Det är en myt att det skulle va så himla farligt som det sades på 80talet. De har ju tom ändrat infotexten i paketen!

• Anonym

jag är en av dom som väljer att sova med tandpongen så det är absolut ingen fara har aldrig haft en infektion eller liknande

• Anonym
    Anonym skrev 2007-12-27 08:58:16 följande:
    jag är en av dom som väljer att sova med tandpongen så det är absolut ingen fara har aldrig haft en infektion eller liknande
    Hahaha, TANDpongen kanske mer Tampongen...
  • Robinsyster

skaffa M-kopp så slipper du oroa dig.

• Anonym (Gottegris)
    Anonym skrev 2007-12-17 09:25:20 följande:
    Jag glömde en tampong inne i flera dagar. Den åkte in och försvann när jag hade samlag och sen glömde jag bort den. Den kom tillslut ut och jag klarade mig ifrån infektioner helt.
    Vilken gottegris att knulla med tampong då kanske blev det trångt!!
  • Anonym (blupp)

jag glömde den i en hel veckan än gång, den var ju på väg ut länge, eller ja, den satt ju inte så långt in när mensen var slut så det gjorde rätt ont i fittan men har inte märkt nått efteråt! ;)

Svar på tråden råkat i tampongen 11timmar