• glitterkorn

Hur ska jag göra?

Jag om min pojkvän fick en liten son för en månad sen och sen dess har han sovit med mig i dubbel sängen själv eftersom min kille flaxar runt så mkt (jag vet d o d funkar itne med kuddar i mellan o så) killen ahr alltså hammat på en tält säng brevid..

Mend et känns ju lite ohållbart i längden att min pojkvän ska sova på en tältsäng lixom men det känns minst lika konstigt o lägga lilleman i vaggan om nätterna för mig! jag vet inte alls hur jag sak göra med det här?! min kille säger inte så mkt men han ju inte ligga i tältsäng i all evighet .. eller? ..

vihar provat att jag sover i mitten o vår bebis närmast vägen men det blir otroligt trångt i st o varmt ..

Jag vet inte hur jag ska göra det här för det funkar ju inte o ha det så här i all evighet .. men jag vill sova med min lilla killen samtidigt som jag inte vill förvisa sambon till tältsängen !!!! ????

• Svar på tråden Hur ska jag göra?
  • glitterkorn

Oj hamna i helt fel forum :S

• trötter22

min sambo är åxå en flaxare. men han vart bättre när elsa kom. hon sover nu mellan oss har ni provat hur det är att ha bebisen imellan er nån natt för att se hur det funkar?

• Yrslan

Kör ihop en säng till så får ni mer plats...

• ThisIsMe

Ställ tältsängen på din sida, kant i kant med dubbelsängen och med väggen på andra sidan. Då kan ni lägga sonen där och du och sambon slipper ligga trångt.

• MirasmammaEmma

de finns ju speciella barnsängar som man ställer emot sin egen säng...som är öppen på en sida...

• mamma mys

ja tänkte precis rekomendera dessa barnsängar som man ställer intill sängen med en öppen sida...då har du lillen nära o även din sambo i eran gemensamma säng...det tycker jag låter som en bra lösning..lycka till

• Kaffekopp

Med tanke på att det ökar risken för PSD (plötslig spädbarnsdöd) när barnet sover i sängen och närheten till föräldrarna kan göra att barnet blir varmt och glömmer av att andas... så låt bäbis sova i egen säng om det inte är så att du är vaken medan bäbis sover mellan er och håller koll på att han inte blir för varm och gör andningsuppehåll *Kram*

• Mamma igen 07

Snugglenest är en bra uppfinning!

Pierre 020813 och Saga 071102
Svar på tråden Hur ska jag göra?