Om man postar julkort idag,kommer det fram innan julafton då?
Vi har totalt glömt bort att posta julkorten, undrar om det är försent att posta dom idag? Alla ligger i vita kuvär, så det går inte att se utanpå att att dom innehåller julkort.
Vi har totalt glömt bort att posta julkorten, undrar om det är försent att posta dom idag? Alla ligger i vita kuvär, så det går inte att se utanpå att att dom innehåller julkort.
Det undrar jag också.. Och om det räcker med julfrimärken...?
om det är med vanliga frimärke så är jag helt säker med julfrimärke vet jag ej....
Jag tror det ska kunna hinnas om man postar dem i vanliga gula lådorna.
Hehe själv postade jag förra helgen och ingen har fått sitt än och det var ändå röd låda och långt innan julen.
Tror inte det. Jag postar alltid med vanliga frimärken. Man kan skicka senare och dom kommer fram snabbare. Dessutom så sparar man bara 5 kr på att ha julfrimärken för 10 kort istället för vanliga frimärken.
Med vanligt frimärke så ska det inte spela någon roll om det syns att det är julkort eller inte. Men med julfrimärke så kan det kanske vara på håret.
M C Catta skrev 2007-12-17 15:35:20 följande:
Det spelar nog inte så stor roll om dom kommer fram i mellandagarna... Tänkte bara att dom kommer fram alls.. Jag har ki liksom redan köpt julfrimärken så känns lite onödigt om jag skulle köpa vanliga också...