• Snuttan28

Gravidbilder hos fotograf

Vilken gravid.vecka/månad tog ni bilder på magen hos fotograf?
    Vore jättekul om ni även kunde visa bilder.Har bokat tid för "gravidfotografering" men är lite osäker om jag inte har tillräckligt stor mage?! (Är då 29 hela v.)
    Vad tor ni?
    (Vill ju inte ta i sista månaden heller då jag förra grav. fick så mkt vatten o blev svullen i ansiktet o kroppen).

• Svar på tråden Gravidbilder hos fotograf
  • annagumman

heeej du! va rolgit me bilder !

jag fotar gravidbilder.. å på de tjejer jag fotat har de vart i från v 30-40....
    Det beror ju lite på hur mycket mage man vill ha på kortet eller hur stor man vill vara!
    Det är väl egentligen ganska bra att ta runt 30-35 me tanke på att då är an inte som störst, elelr svullnast om man kan säga så :)

Det blir nog toppen med v 29!

Du kan kika bland mina bilder ifall du hittar någon som ser stor elelr liten ut, hehe :)

• Snuttan28

Annagumman! Tack för svaret, ska genast gå in och kika på bilderna

Realisten, haha nej du det tycker inte jag, kanske att man är liiiite "ego" då, som vill ha en "proffsbild" när man är gravid. Jag tycker att det är vackert och det är ju inte var dag man är gravid om du förstår vad jag menar

• annagumman

Håller med dig, det är så fint att vara gravid!
    fast jag känner mig som en flodhäst :)

• Snuttan28

annagumman Ja just GRATTIS!, såg det när jag gick in o kollade på dina vackra bilder som du tagit!

• Snuttan28

annagumman! Jag kännde mig också mest svullen o lite småfet i början, men sen ploppade det bara ut en stor mage haha. Lycka till med fortsatt fotografering o bebisen i magen./ Snuttan

• Vilda Tiger

Annagumman: ÅHHH, vilka fina kort det var på det lesbiska paret som gifte sig!!! Jättevackra verkligen! Jag ska nog med ta kort på magen när det börjar sticka ut. Just nu är jag bara i vecka åtta så det lär väl dröja några månader till... MEN va jag längtar tills dess!

• annagumman

Vad söta ni är alla :))
    tack tack!
    lycka till själva!

Lite problem nu bara att hitta kläder till vårt bröllopm i januari... vart finns de finkläder som är fina att ha när man bara vill klä upp sig?1
    hmm..
    Enkelt brölllop.. men vill ändå va fin!

• Trasselsuss

Hejsan hejsan!
    Vi fotade oss när jag hade ca 2 månader kvar... vet inte riktigt vilken vecka jag var i då men jag va ändå så stor hahah
    bilder finns i galleriet och jag är jättenöjd med våra fina bilder :)
    hoppas du blir nöjd med dina bilder :)

• Snuttan28

Trasselsuss : Tack för titten, fina bilder ni fått!

Fler som har och vill visa?

Svar på tråden Gravidbilder hos fotograf