• Livshlädje

Vad är det här? Bäckensmärtor vid mens!

Vad är det som händer..?? Jag födde en dotter för femton månader sen o under graviditeten hade jag en hel del bäckensmärtor. Men efter förlossningen så mådde jag som en prins o kunde t o m springa utan att få ont. Nu har jag med tillagande styrka fått tillbaka samma värk när jag har min mens! Varför då??? Vad beror det på..? Det gör satans ont, mest baktill runt svanskotan o jag tappar ibland andan av smärtan..

Vad ska jag göra? Nån som fattar något..?

• Svar på tråden Vad är det här? Bäckensmärtor vid mens!
  • Skusan

Jo jag känner igen detta, det är falsk foglossning. Jag fick foglossningssmärtor efter ett tag efter första grav och förlossning pga p-piller.

• KristinaE

jag får också super ont vid mens nu, kan varken sitta stå eller ligga. jag har satt in spiral och funderar på om det är den som spökar, måste nog få några starkare smärtstillande utsrkivna.

• Ellpi

När min mens kom tillbaka kändes det som jag skulle föda igen! Usch och fy! Nu har jag det gått ett halvår ungefär och känns normalt igen!

• Livshlädje

Usch, ja, falsk foglossning är precis vad det känns som.. Jag känner mig ju nästan gravid.. Jag äter dock inga p-piller o har kopparspiral, men ammar fortfarande om det skulle kunna påverka..

Jag blir bara så konfunderad när det komme rnu - jag har ju varit besvärsfri i ett år typ..

Blir bara så trött på att ha ont!

Svar på tråden Vad är det här? Bäckensmärtor vid mens!