• Anonym (sexälskare)

Vad är det bästa med analsex?

Vad är det absolut skönaste och bästa med analsex?
    Hur ofta har ni det?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-17 18:46:51:
    Någon som brukar leka med dildo där bak? Alltså köra in dildon i analen?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-17 18:47:38:
    Enbart seriösa svar tack!

• Svar på tråden Vad är det bästa med analsex?
  • Anonym

Det bästa med analsex är när väl det blir baksug och det kommer bajs och vätskor överallt.

• Anonym (sexälskare)
    Anonym skrev 2007-12-17 18:46:45 följande:
    Det bästa med analsex är när väl det blir baksug och det kommer bajs och vätskor överallt.
    är det de bästa? snälla var lite seriös
  • homemade

När det är över skulle jag vilja säga

• Anonym (MMm.)

Det är otroligt skönt, vet inte varför, men så våt som jag blir i musen då, blir jag sällan annars.. går å går för mig
    Men det hade jag med mitt X, nu har jag inte vågat, ny kille.. men jag har sagt att jag gillar det, men han är sååååå stor, så vi ska bara köpa glidmedel och så testa.. om det går.
    Men analsex är ett bra förspel, för sen vill jag ha honom i musen också.
    Jag har aldrig använt dildo i bak och dildo ger mig inget över huvud taget..

• jonnysbrud

Man kan inte beskriva vad det bästa med analsex är. För det är nämligen själva känslan.
    Vi har det nästa varje gång.
    Ja jag har lekt med en dildo i analen.

• AbsoluteBitch
    Anonym skrev 2007-12-17 18:46:45 följande:

Har ioförsig inte haft det hur många ggr som helst men det har aldrig hänt mig.

Det bästa jag tycker är med det e att jag då kan få användning för min dildo samtidigt. Men jag kan egentligen inte se det bästa med något då jag gillar allt lika mycket med det jag gör hihi Nu har jag bara haft det med min man som jag avrit ett par med i 9 år. Innan dess gjorde jag inte det och det grävs 100% att ha lusten för det de ggr vi gör det.

Like it or not here i come Moralkärrningar finns det gott om på fl ha ha =)
  • AbsoluteBitch
    WhiteTrashBitchen skrev 2007-12-17 18:55:06 följande:
    Har ioförsig inte haft det hur många ggr som helst men det har aldrig hänt mig. Det bästa jag tycker är med det e att jag då kan få användning för min dildo samtidigt. Men jag kan egentligen inte se det bästa med något då jag gillar allt lika mycket med det jag gör hihi Nu har jag bara haft det med min man som jag avrit ett par med i 9 år. Innan dess gjorde jag inte det och det grävs 100% att ha lusten för det de ggr vi gör det.
    Alltså jag menar med min rabitt i vaginan samtidigt.
    Like it or not here i come Moralkärrningar finns det gott om på fl ha ha =)
  • Anonym

Att jag kommer på direkten (har annars svårt för att komma vid sex)
    Jag brukar leka med dildon där bak.. Skönt! Kommer lite fort då..
    Anonym (sexälskare) skrev 2007-12-17 18:44:07 följande:

Vad är det absolut skönaste och bästa med analsex? Hur ofta har ni det?TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-17 18:46:51:Någon som brukar leka med dildo där bak? Alltså köra in dildon i analen? TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-17 18:47:38:Enbart seriösa svar tack!
  • Anonym (vill...)

Jag vet inte för jag har inte provat..men skulle gärna vilja
    Fast jag törs inte rikitgt...nåt bra tips på hur jag kan göra?

• Anonym (hejhå)

Det bästa är att jag kommer nästan direkt när vi har det... ´tror jag gillar det för att det är lite "nasty" också.
    har inte lekt med dildo där bak, men analplugg...

vi har det ganska ofta.. ungefär hälften av gångerna vi har sex

Svar på tråden Vad är det bästa med analsex?