Gillar Denise Rudberg...boktips önskas
Har läst alla hennes böcker o nu ska jag på semester o vill ha en bra bok. Någon som har tips om "liknande"böcker som Denise Rudbers?.....
Har läst alla hennes böcker o nu ska jag på semester o vill ha en bra bok. Någon som har tips om "liknande"böcker som Denise Rudbers?.....
Jag vill tipsa om alla marian keyes böcker. Dom är mina favoriter. Jättebra allihop!
Tack f tips, nu har jag beställt några m henne iför resan
Jag gillar också Denise Rudberg och utöver henne så har jag läst en del av Kajsa Ingemarsson, Jane Green, Jane Moore och de skriver väldigt bra böcker.
Sök på chic-lit på google eller på någon sida där de säljer böcker. Det är så de kallas, dessa härliga, lättlästa böcker som är så roliga och bra på så sätt att man kan drömma sig bort en stund
Min senaste favorit är Sophie Kinsellas "Shopaholic"-böcker... Jag har läst 3 stycken tror jag. Det finns fler fast de är på engelska, och just nu har jag nog inte ro att läsa dem då man inte är asgrym på engelska för tillfället
Men sök på chic-lit på typ www.adlibris.se så brukar det komma upp en spalt där det står "andra som köpt den här boken har även köpt..."(och så tipsar de om fler)
Läs böckerna av Emma Hamberg!
Jag vill rekommendera böcker av Jennifer Crusie och Karin Holmqvist om du gillar Rudberg.
Åh, då måste jag rekomendera Grevgatan 22 av Jenny Leeb. KANONBRA och i samma still som Denise Rudbergs böcker (som jag f.ö. är lite ledsen över att ha läst klart ).
små citroner gula av Kajsa I