• Weklund

present till 18 årig kille!???

ja har ni nå tips åt en 18 årig kille? Min lillebror?
    priset spelar ingen större roll, men han är intresserad  av datorer, spelar mkt data spel, håller på med körkortet, har ingen tjej. väldigt mån om kläder, bara de bästa duger åt honom....hmm ja de var väl de mesta..

(¯`°?.¸ ♥ Åker man V8 behövs ingen stereo ♥ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden present till 18 årig kille!???
  • MizzTez

Presentkort är alltid bra! köp en körlektion åt honom, eller betala halkbanan..

• ebben

nå coola kortkalsoner,eller nån fräsig pyjamas .Finns lite snygga o tuffa sona-menar inte en "vanlig barnslig"!
    en snygg skjorta.

• MizzTez
    ebben skrev 2007-12-18 07:28:25 följande:
    nå coola kortkalsoner,eller nån fräsig pyjamas .Finns lite snygga o tuffa sona-menar inte en "vanlig barnslig"!en snygg skjorta.
    Nee inte kläder om han är kräsen av sig.. Då är det bättre att ge presentkort..
  • ebben

Ja,men man kan ju ha att han får byta.men man kan ju höra med syskon eller mamma tex vad för märke han gillar tex.

• Okaa san

Presentkort i en klädbutik, kanske tråkigt, men som sagt, vet man inte så är de inte så lätt, känns drygt och köpa datorspel i dagens samhälle.. dyrt och lättare att få tag på i annat håll.
    el som någon annan sa, betala halkbanan? men de kanske inte heller är så kul! jag hade köpt presentkort! det uppskattas alltid. :)

• bitte67

Min 18-åriga son önskar sig pengar, presentkort och böcker. Dataspel och liknande får han köpa själv eftersom jag tycker det är så svårt att veta vad de spelar.

Biobiljetter kanske, eller konsertbiljetter?

• tessanior

Till min bror som är 17 har jag köpt en prenumenation(?) på slitz. Det gillar nog alla killar i den åldern.

• Weklund
    tessanior skrev 2007-12-19 11:21:04 följande:
    Till min bror som är 17 har jag köpt en prenumenation(?) på slitz. Det gillar nog alla killar i den åldern.
    där har vi de! TACKAR!!

Ska tilläggas att det är min lillebror oxå =)
    (¯`°?.¸ ♥ Åker man V8 behövs ingen stereo ♥ ¸.?°´¯)
Svar på tråden present till 18 årig kille!???