• Nette

Slår med ena armen upp,ner,upp,ner!?

När Filippa sitter i babysittern så bankar hon i bordet med höger arm upp, ner, upp, ner hela tiden men bara med höger! Känns detta igen? / Nette

• Svar på tråden Slår med ena armen upp,ner,upp,ner!?
  • mammamamma

Jajamen men vår lille viftar mest med vänster. Vänsterhänt?

• Ena80

Jo, detta känns igen. Josephine har också hållt på så där. Det jag till slut upptäckte var att detta va början till hennes försök att klappa händer. Kanske är det så att Filippa vill klappa händerna men har inte än kommit på att man måste vifta med båda armarna.

• Nette

Hon rör den mekaniskt upp,ner,upp,ner. Ser helt keff ut!

• mossan

jo då så brukar min tjej göra också.. nu har hon börjat göra samma sak med saker i handen och tycker d e jätteskoj

• turia

så gör filip när han e trött...

• Nette

Hong ör även (bara med höger) så där som man gör när man leker indian, Fast hon har handen knuten och den träffar lika ofta hakan som munnen.

• Rebekka

Jag känner igen detta :D vår lille höll på så i säkert två veckor med vänster arm. Armen var helt rak och åkte upp

• Alfonz

Hej där!

Annabelle gör någor liknande, men med höger ben. Hon kan sitta eller ligga och dunsa det i golvet igen och igen och igen...det är nästan som om hon inte tänker på att hon gör det.

/Kramiz A

• Glimmerfall

Precis det inlägget jag sökte! Vi satt precis och började undra om det var vår son det var fel på och så hittade jag detta inlägget. Vår pojke är snart 5 månader och hans högerarm åker också upp och ner konstant. Gärna när han ligger i sängen så för han den fram och tillbaka mot spjälskyddet. När han är trött och ligger på sidan så åker den fram och tillbaka över örat. Helt spikrak! Och han kan hålla på ganska länge.

Hmmm...undrar varför dom gör så?

Skönt att veta att han inte var den enda!

• mrsbygg

här vifftas det med både ben och armar...ser ut som hon försöker springa iväg hehe

• Nette

Skimra: visst är det ett märkligt beteènde! Det är sååå härligt när man hittar ett inlägg som visar att ens barns märkliga mönster är vanligt. / Nette

• Hani A

Så gör min dotter också, med höger arm.

Svar på tråden Slår med ena armen upp,ner,upp,ner!?