• Jenniiz

Kattvakt I Kalmar?????

Nu är jag bra irriterad och förbannad!!!!
    Hur kan man lova att vara kattvakt och sen backar ur 1 dag innan de är dags....

Min pojkvän pluggar i Kalmar och har skaffat sig två katter som sällskap i sin trånga studentlya.
    Efter jul och nyår som han ska vara här uppe med familjen så ska han ut på en praktik som varar i drygt 4 månader(Om jag nu minns rätt) till sjöss.

Men idag när han ringde till kattvakterna som han hade fått tag på via blocket så var dom inte alls intresserade längre. Varför ringer man inte och säger det utan han fick reda på det nu och han åker 80 mil norrut på fredag.

Finns det någon här som är boende i Kalmar som är villig????
    Eller du kanske känner någon????
    Jag vill hjälpa honom att finna en kattvakt nu!!!!!
  • Svar på tråden Kattvakt I Kalmar?????
  • skorpionen80

Funkar det inte att ta med katterna? Känns ju som att det skulle vara det enklaste och tryggaste, då vet man att de har det bra iaf.

• Jenniiz
    skorpionen80 skrev 2007-12-18 15:03:04 följande:
    Funkar det inte att ta med katterna? Känns ju som att det skulle vara det enklaste och tryggaste, då vet man att de har det bra iaf.
    80 mil på buss??? Tror inte det.....
    Sen så har dom även infört pälsdjursförbud på bussen.....
  • skorpionen80
    Dolphina skrev 2007-12-18 15:42:51 följande:
    80 mil på buss??? Tror inte det.....Sen så har dom även infört pälsdjursförbud på bussen.....
    Ah, ja är det förbjudet är det inget man kan göra åt... Annars hämtade jag min katt 70 mil hemifrån, det var inga problem. Nu åkte vi i bil iofs, men det tar ju ändå tid...
  • Jenniiz
    Honey skrev 2007-12-18 15:44:00 följande:
    Vad är det för katter?
    Det är en Norsk skogskatt(kastrerad hane) och en vanlig bondkatt(hona)
Svar på tråden Kattvakt I Kalmar?????