• P28

Snabbt! Vad köpa för vitt vin/mousserande/champagne i Tyskland?

Ska skicka med svärfar en beställning på viner/mousserande viner/ champagne som ska till Tyskland och handla på Bordershop.

Har ni tips på vad man kan köpa för trevliga drycker?

Gärna lättdruckna och halvtorra, men annat är självklart välkommet som tips också!

• Svar på tråden Snabbt! Vad köpa för vitt vin/mousserande/champagne i Tyskland?
  • Lurvenpajsaren

Tysk sekt är ju jättegott!

• Thursday

Är det mest för att passa på, eller i något särskilt sammanmhang? När vi gifte oss kom vi fram till att det inte var värt att handla mousserande på typ Bordershop utan köpte Chapel Hill på bolaget istället eftersom det inte fanns så stort utbud och vi inte är så bra på viner. Men då är man ju lite extra petig när det gäller ens bröllop också

• P28

Idispidis, det är mest för att passa på. Ska någon redan åka så passar jag på att önska mig något gott att dricka.

Annars är ju bolaget bra med sin returnerings-policy!

• Thursday
    P28 skrev 2007-12-18 15:51:49 följande:
    Idispidis, det är mest för att passa på. Ska någon redan åka så passar jag på att önska mig något gott att dricka.Annars är ju bolaget bra med sin returnerings-policy!
    Jamen dåså, då kan man ju chansa lite mer Vi köpte allt annat i Tyskland, men just mousserande fanns det väldigt lite av.
Svar på tråden Snabbt! Vad köpa för vitt vin/mousserande/champagne i Tyskland?