hur länge klassas man som ung ?
Hur länge klassas man som ung förälder ?
:D
Hur länge klassas man som ung förälder ?
:D
klassar mig själv som ung... fast jag är 30
hehe :D ............
Jag tycker att man är ung mamma om man är upp till 19.
jag fick barn när ja var 19, fyllde 20 en månad senare. idag är jag 21.
är jag inte ung mamma längre då :(
Beror vad man relaterar till...jag är ung om man ser till att min äldsta är 10 år o jag 29, men jag är kanske inte lika ung när jag jämför med den yngsta som är 1.
Personligen tycker jag "gränsen" ligger vid 25, men här har man fått höra att man inte är särskilt ung med sina 23 år. Den verkar ligga som tonåring, alltså max 19 år.
jag tycker att man är ung mamma tills man är 25....
ska man se till när man fick sitt första barn. lr den åldern man är ?...
Ja det är väl i vilken ålder man får sitt barn.
Jag fick min son en månad efter jag fyllt 18. Väntar andra barnet nu tills april och nu är jag 22. Tycker att jag är ung mamma
Jag har aldrig känt mig som en ung mamma. Men visst var jag ung när jag fick Oliwer. Fyllde 19 det året. Nu känner jag mig inte ung längre. Väntar 2:an och 3:an nu i maj och detta året blir jag 23.
Jag tycker nog personligen att upp till 20 är ungt.
man är ung mamma så länge man själv vill
Jag tycker att även om det är yngre än genomsnittet att få barn vid 20 eller äldre, så är det ändå inte speciellt ungt. Jag är nu 22 o skulle jag fått mitt första barn nu hade jag inte tyckt att jag var en ung mamma.
Jag är en ung mamma eftersom jag var 15 när Gabriel föddes och kommer alltid att vara det.
var 15 när ja vart gravid å 16 när ja födde dottern så jag var ung men nu vid 21 känner jag mig fortfarande ung :) men om man går efter ung mamma grupperna så går gränsen vid ca 22-23år ålder
Jag kommer fylla 20 mkt senare i år...o ska få bebisen pojken i mars..o jag tycker jag e en ung förälder då.
Jag kände mig som en ung mamma tills jag upptäckte familjeliv , har 2 barn och är 24..