• carrobarro84

tips på hur man slår in arn-biljetter

jag ska ge bort två stycken biobiljetter till arn till juldagen till mina föräldrar i julklapp. nu vill jag ha lite tips på hur man kan slå in det på nåt roligt sätt, vill inte bara lägga dem i ett kuvert å ge dom så utan nåt roligt och fyndigt...

just nu ligger biobiljetterna tillsammans med en bild från filmen i ett kuvert men mera tips vill jag ha!

kanske så de får leta efter paketet eller en rebus eller att man slår in deras böcker om arn eller nåt

• Svar på tråden tips på hur man slår in arn-biljetter
  • nelie

en rebus! ge dem ett kuvert som du pysslat till lite fint med en rebus i, så måste de lösa rebusen innan de får öppna nästa kuvert med biljetterna.

eller en liten låda med små ledtrådar, kanske en liten leksaksriddare och andra saker som symboliserar arn och när de har listat ut vad det är så får dom öppna kuvertet med biljetterna...

• Tokfrjant

Läg det annars i ett stort paket, lägg sten eller något så att paketet blit tungt, när de öppnar det så ligger kuveret fint på något, tex tidningspapper eller en billig filt från IKEA som de också kan få!

• Vindfall

Köp ett plastsvärd på leksakshandeln och ta av själva svärdet från skaftet och lägg biljetterna i svärdet, förutsatt att det är ihåligt förstås.

• tessanior

Eller tejpa fast det i en stooor kartong så att det inte låter eller känns nånting när man rister paketet.

Svar på tråden tips på hur man slår in arn-biljetter