• tessanior

Julklappar som får plats i ett kuvert... Hjälp!

Imorgon måste jag skicka julklappar till min bror och hans fru och 8 årige pojke. ska köpa ett sånt vadderat kuvert med porto på posten, vikt max 3 kg.

Hjälp mig att komma på små grejer att lägga i till dom.

• Svar på tråden Julklappar som får plats i ett kuvert... Hjälp!
  • Pruttiluskan
    tessanior skrev 2007-12-18 23:24:43 följande:
    Imorgon måste jag skicka julklappar till min bror och hans fru och 8 årige pojke. ska köpa ett sånt vadderat kuvert med porto på posten, vikt max 3 kg.Hjälp mig att komma på små grejer att lägga i till dom.
    Bio biljetter? :)
  • Jessica24

* Presentkort på McDonald´s
    * Presentkort i en butik
    * Biobiljetter

* CD-skiva

♥ Victor 14/3-2006 + BF 14/1-2008 ♥
  • MrM

Pengar, presentkort, kokain, CD, DVD, tidning, bok.

Mvh

• tessanior

det kanske kan bli nån film till dom. Vad gillar en 8årig pojke för filmer egentligen?

• xxmeyaxx

presentkort, pengar..

Extra hjärna efter att man fött barn? My ass! Skulle mer tro att den satt sig i tuttarna.
  • Mia118

Vill bara säga- så du inte får en otrevlig överraskning när du skickar paketet- det är upp till TVÅ kilo...Inte tre..

Lycka till

tessanior skrev 2007-12-18 23:24:43 följande:
    Imorgon måste jag skicka julklappar till min bror och hans fru och 8 årige pojke. ska köpa ett sånt vadderat kuvert med porto på posten, vikt max 3 kg.Hjälp mig att komma på små grejer att lägga i till dom.
  • FrökenLarsson
    Jessica24 skrev 2007-12-18 23:28:53 följande:
    * Presentkort på McDonald´s* Presentkort i en butik* Biobiljetter * CD-skiva
    Presentkort på Mcdonalds? Finns det?
    Isf ska jag enbart önska mig sådanna Mmmmm...
  • Jessica24
    FrökenLarsson skrev 2007-12-18 23:50:25 följande:
    Presentkort på Mcdonalds? Finns det?Isf ska jag enbart önska mig sådanna Mmmmm...
    Ja, det fanns i alla fall förr.
  • Pruttiluskan
    FrökenLarsson skrev 2007-12-18 23:50:25 följande:
    Presentkort på Mcdonalds? Finns det?Isf ska jag enbart önska mig sådanna Mmmmm...
    Då vill ja ha på Sibylla! ;)
  • FrökenLarsson
    Pruttiluskan skrev 2007-12-18 23:54:52 följande:
    Då vill ja ha på Sibylla! ;)
    Ja, det hade också varit trevligt :) Nu är jag så hungrig att jag önskar mig till alla snabbmatskedjor!
  • tessanior
    Mia118 skrev 2007-12-18 23:48:40 följande:
    Vill bara säga- så du inte får en otrevlig överraskning när du skickar paketet- det är upp till TVÅ kilo...Inte tre..Lycka till
    Oj, vilken tur att du sa det så att man inte lastar för mycket
  • Marco och Mathias mamma

CD-böcker är en favorit hos vår 7-åring, Dvd-filmer är väl också populärt... Dessutom väger de inte så mycket.

• Fluffguf
    Svar på #4

Haha, nice touch med kokainet

• tessanior

Jag vet att han är väldigt duktig på att läsa, har hoppat upp en klass nu, och läser gärna ganska avancerade böcker... men det är svårt ändå att veta exakt vilken nivå som är lagom...

Kom gärna med filmtips också

• Elisabeth 79

Trisslotter, presentkort på toysrus eller annan passande affär för en 8-åring ex spelaffär eller nåt.

• Marco och Mathias mamma

nya shrek 3 som kommer ut i morgon kanske?

tessanior skrev 2007-12-19 00:05:36 följande:
    Jag vet att han är väldigt duktig på att läsa, har hoppat upp en klass nu, och läser gärna ganska avancerade böcker... men det är svårt ändå att veta exakt vilken nivå som är lagom...Kom gärna med filmtips också
  • tessanior

Presentkort i en spelbutik var faktiskt jättebra, har kollat så att de har hen så butik i umeå med

Shrek- filmen har de nog redan sett tror jag... eller antar jag iallafall.

Svar på tråden Julklappar som får plats i ett kuvert... Hjälp!