• Anonym (Sjuk?)

Drömma om incest!

Hittar ingen lämplig rubrik till detta pinsamma inlägg. Jag undrar vad det är för fel på mig då jag i natt igen hade den sjukaste dröm man kan tänka sig. Att jag hade sex med mitt eget barn. Jag avskyr pedofiler, tycker de är det vidrigaste som går på jordens yta, fattar INTE hur man kan tända på barn, ändå drömmer jag såna här sjuka drömmar. Jag förstår inte varför! Är jag sjuk?

• Svar på tråden Drömma om incest!
  • Tilt

Nej du är inte sjuk.
    vad man drömmer om kan man inte rå för och nu drömde du det vidrigaste som finns... Det är inget konstigt i det heller.

Oroa dig inte, man styr inte över sina drömmar. Antagligen så ville väl hjärnan din drömma det mest förbjudna den kunde komma på. Har ingenting med att vara pedofil eller inte att göra.

Slappna av!

• Anonym (bulan)

Alla drömmer konstiga,sjuka, äckliga och skruvade saker. Drömmar är bara en ventil, ett ihopkok av upplevelser och känslor. Det du drömmer är på inget sätt någon referensram över vem du egentligen är, så allvarliga är inte drömmar. Jag har haft sex med alla möjliga i drömmar tom en av mina elever i särskolan. Och tro mig;det ligger ingen som helst sanning i den drömmen !

• Anonym (Sjuk?)

Skönt att höra....*pustar ut*

• Anonym (hon)

Jag har drömt precis som du fast att jag har sex med min egen mamma vilket det ABSOLUT INTE ligger nån sanning i alls. Blev livrädd och äcklad av mig själv och fattar inte varöfr man drömmer sånt!?

• Anonym

Drömmar är så ibland. Drömmer ibland att jag har sex med min pappa.

Hjärnan spelar en spratt!!

Svar på tråden Drömma om incest!