Bästa och sämsta "vanliga" schampo och balsam? Varför?
Vilket är ditt bästa och sämsta schampo och balsam? Motivera och skriv gärna hårtyp! Jag är inte ute efter "frisörschampon" eftersom jag är lite snål...
Vilket är ditt bästa och sämsta schampo och balsam? Motivera och skriv gärna hårtyp! Jag är inte ute efter "frisörschampon" eftersom jag är lite snål...
skriv å fråga dr phil *asg* skoja bara... välj inte head and shoulders för håret blir jätteberoende av det.
Välj inte Fructis från Garnier heller. Det är crap!
Själv avskyr jag L'Orealshampona.
Hårtyp: Helt fantastiskt enligt alla frisörer (skryter lite)!! Tjockt med många tunna hårstrån. Ganska tungt. Lent som siden och halvlångt. Naturligt glansigt.
Bästa: Vo5! Det gröna, volym eller nåt.. Positivt är att det löddrar mycket vilket jag älskar, inte gör mitt hår elektriskt och luktar gott. Innan jag slutade äta p-piller höll det också håret som nytvättat i tre dagar. Inte nu längre när hela jag har blivit "fetare"..
Sämsta: Sunsilk! Detta gjorde mitt hår strävt, som tagel. Obehagligt!! Det nästan rev i nacken!
Hehe! It´s me girl!
Kom igen, bästa och sämsta!
På mitt hår har Head and Shoulders funkat kanon, men tyvärr är det inte så bra (tillsatser och annat), vilket gör att jag slutat med det. Provade Barnängen, som var helkasst. Håret kändes snabbt smutsigt igen (om det ens hann kännas rent), balsamet var man tvungen att ta halva flaskan av för att få någon effekt över huvudtaget.
Näst på tur stod Fructis. Ingen höjdare, men bättre än Barnängen.
Så jag hoppas på att få en del "bästa"-tips här i tråden.
Därför tänkte jag att det kanske kan vara någon hjälp att skriva ut hårtyp.
Därför tänkte jag att det kanske kan vara någon hjälp att skriva ut hårtyp.