• MeNoLike

Vad tycker du om Björn Axens volymtång?

Vad tycker du om Björn Axens volymtång?

Mamma till tvillingarna Maximilian & Timothy 070325
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-20 23:45:04:
    Vad har du för hår?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-24 23:00:45:
    Nu har jag fått min tåNg.. Och jag är väldigt nöjd! :D
  • Svar på tråden Vad tycker du om Björn Axens volymtång?
  • L jung

puffar, för jag är också nyfiken!

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Carpe Diem !♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • gloss

ojdå, råkade skicka utan text...

Jag älskar den! Den ger grymt mkt volym, blir verkligen inte samma som om man skulle ta en vanlig våffeltång. Absolut värt pengarna

• trolldamm

Åh jag vill också veta! Har önskat mig en i julklapp.. Har hört att den ska vara bra!

• 8Viola2
    gloss skrev 2007-12-21 19:19:16 följande:
    ojdå, råkade skicka utan text...Jag älskar den! Den ger grymt mkt volym, blir verkligen inte samma som om man skulle ta en vanlig våffeltång. Absolut värt pengarna
    Alltså ska man endast "krusa" underhåret och lägga slingor över?
    Hur gör du? Så som hon har i reklamen vill iaf inte jag ha.
  • L jung
    gloss skrev 2007-12-21 19:19:16 följande:
    ojdå, råkade skicka utan text...Jag älskar den! Den ger grymt mkt volym, blir verkligen inte samma som om man skulle ta en vanlig våffeltång. Absolut värt pengarna
    vad ÄR egentligen skillnaden mellan den och en våffeltång?
  • Tesssan

den e d bästa jag nånsin köpt till mitt hår! man kan få håret å se ut som i reklamen om man vill, om man touperar innan man våfflar å så. men tar man bara längst in på hårslingorna så blir det en snygg å "naturlig" volym. håret känns jättehärligt å man behöver knappt några stylingprodukter.
    jag har väldigt fina hårstrån å måste hålla på med massa produkter å grejer för å få volym. men med denna tar d 5 min så e håret lovely

• Tesssan

skillnaden mellan volymtången å en vanlig våffeltång e främst storleken.. det blir jättesmå våfflor med denna. sen är den utformad så att d blir tätare våfflor längst in å glesare/bredare längst ut

• L jung

aha!! TACK för svaret!! Önskar mig också en sådan i julklapp!! Har fint hår med tunna hårstrån... går nästan inte ens att tupera!! haha... åh vad man önskar man hade tjockt vackert hår!! Grrr...

Natti natti.. läggdags här!

• Vonkan84
    Ååh jag ska få min Volumemaster i juklapp  *längtar*
    *3 Februari 08, Mamma & Pappa längtar efter dig *
  • MeNoLike

Jag får också en i julklapp

Mamma till tvillingarna Maximilian & Timothy 070325
  • BF 2008 02 23

Min kompis fick en i tidig julklapp... Fy sjutton, hon såg ut som ett troll! Krävs nog lite övning innan man får till rätt sorts volym med den där...

• Bebbe2006

Jag köpte min för över fem år sedan, och jag har använt den i hårbotten för att få volym. Längderna plattångar jag så de är spikraka. Volumemaster är endast för att få till volymen. Samma effekt som de som har afrohår.

• MaddeK81

Älskar att använda volumaster i håret! Äger ingen själv men min frissa brukar styla med den när hon klippt mig och min kompis använder den när hon gör i ordning mig i håret. Jag har tunnt "glatt" hår, sånt som ät skitsvårt att tupera ens för att det inte håller.

• iloniz

Åhhh!!!
    Nu har jag bestämmt mej iallafall o köpa en sån!!!
    tack!!!

Svar på tråden Vad tycker du om Björn Axens volymtång?