• Anonym (ARG GRR..)

Titta oh läs detta...vilken dikt jag fick från min man...så arg,ledsen och besviken..lite roligt oxå..men nä dumma han:-(

vi sa att vi skulle göra en varsin dikt åt varandra och han var seriös för våran 1-åriga bröllopsdag var idag...jag skrev en jättevacker dikt till honom..han är inte speciellt romantisk av sig....,,men nu skulle vi göra detta...och jag fick diktenm på ett fint kort med...

HÄR ÄR DIKTEN :

vi går på en strand hand i hand
    med en flaska i hand,jag säger "ja"
    och du säger nej,du får en smäll
    kan du fixa denna grej?vad är du för tjej?
    som säger "nej" okej och hej till mig

jag är så arg så jag kokar...måste erkänna att jag skrattat en del med...men det visar jag inte han..f*n att han inte kan vara romantisk...han sa att han verkligen försökte och att det rimmade men vad är detta sen pussa han mej och sa:jag älskar dej...du vet jag är dålig på dikter...men det rimmade iaf sa han å skrattade å gick
  • Svar på tråden Titta oh läs detta...vilken dikt jag fick från min man...så arg,ledsen och besviken..lite roligt oxå..men nä dumma han:-(
  • tokfisan

han borde sova på balkongen inatt!

• Vårkänslor

Hahhaa Förlåååt.. Skummt!

• Anonym

Jag tycker inte att det rimmade särskillt bra.. Han borde sova på soffan.

• Anonym (ARG GRR..)
    ja verkligen skumt
  • Anonym

Speciellt vacker var den ju inte, jag är dålig på att tyda dikter också så jag vet inte riktigt vad jag ska tro om den.
    Dock tror jag inte att han menade något speciellt med den utan han försökte kanske bara rimma till det lite..?

• KickanAnnika

Det är nog svårt att vara romantisk på beställning. Jag tyckte att det var hur gulligt som helst att han ens försökte. Sen är där kanske nåt i dikten som du begriper och blir sårad över, för ärligt talat begriper jag inte ett skit av den. Mer än att han faktiskt ansträngt sig och gjort nåt han inte brukar göra. För din skull.

• Anonym

Antyder den på sex? Låter ju som en våldtäkt då!

• Saandraa

Meh.. ibland måste fan i mej alla karlarna oxå kunna sträcka sig till att bli romantiska för våran skull !!! hur mycket ställer man inte upp på dom! *suck*

ღ Isadora ღ
  • Anonym (Min åsikt)

Jag tycker inte du skulle ha krävt en dikt! Sånt skall komma självmant och spontant. DU ska sova på balkongen i natt!

• Mori

Tja män är män... Min man är inte direkt någon romantiker Men det får jag leva med helt enkelt, inte kul om man tvingar fram det heller, då kommer det ju inte från hjärtat.
    Det enda han skrivit till mig är en handskriven lapp med texten:
    Utan dig är livet ingenting. Älskar dig min fina sessa.
    Och så lita snea hjärtan runt om. Men det är han liksom. Han är fåordig och lite plump i det skrivna språket. Visst hade jag också velat ha massa vackra dikter, men han är inte sån
    Måste fråga, vad blev du så arg över? Att hans dikt inte motsvarade dina förväntningar eller att han skojade till det?

Svar på tråden Titta oh läs detta...vilken dikt jag fick från min man...så arg,ledsen och besviken..lite roligt oxå..men nä dumma han:-(