• AlexXxelA

Fler 90or som ska ha barn eller har barn?

Är född 1990 och ska ha mitt första barn nu i Aug den 17 är det beräknat.
    Är i slutet på 6e veckan, och undrar om här är fler unga mammor i min ålder som vill hålla kontakten =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-22 22:12:11:
    Alla som kommer med sina anklaggerlser och fördommar mot unga mammor kan hålla dom för dig själva. för detta är inget forum med sådana saker. Utan är till för unga mammor födda 90 som kan hjälpa och stötta varandra!!

Så kom inte hit med era uppläxningar och dumheter! Ta det någon annan stans!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-23 11:22:32:
    Hur svårt är det egentligen att förstår?

DETTA ÄR ETT FORUM STARTAT FÖR UNGA MAMMOR FÖDDA RUNT -90
    SÅ HÅLLER DET ÖPPET FÖR DOM!!

• Svar på tråden Fler 90or som ska ha barn eller har barn?
  • Majken

Ooops jag bli alldeses nojjig när jag läser detta!!

Har nämligen själv en dotter född -90 men vi funderar på en liten till (har en född -05 också). MIn egen dotter är på tok för ung för att klara av ett föräldraskap men det är ju olika från individ till individ, men i mina ögon är du alldeles för ung....

Jag ser fram emot att bli mormor en vacker dag, men jag hoppas det dröjer ganska många år till.....vill ändå önska dig all Lycka till med din/er bebis och hoppas du får den stöttning du kan tänkas behöva.

Varma grattiskramar till dig!

Love my M-girls
  • Nette

90a jösses va jag känner mig gammal när 90or börjar bli gravida.......

• NikkiGärdström

Jag är 91:a så jag är nästan lika gammal :) Jag ska ha i slutet av mars. Och lyssna inte på gamlingarna här ovanför ;)

• SystraMi

Ja kära nån, jag är 80-talist och känner mig på tok för ung för barn

• Nette

Menade det inte som "klagomål" att ni är så unga. Jag tycker att det är beundransvärt att ni inte gör abort! You go girls.....

• Tonx

Jag som är 85:a tycker också ni är jättesmå!
    Ni är i samma ålder som min lillebror och han är den sista jag skulle kunna tänka mig bli förälder!

Men absolut inget illa ment, det är bara en annan som inte hänger med i tiden och tycker att det känns som igår då man bytte blöja på brorsan

• Spegel

Är 85:a och när jag hör 90 så tänker jag "oj de är ju små". Sen räknar man och inser ju att ni blir ju 18 nästa år. Ni är ju inte alls små längre... Var själv nyss fyllda 19 när jag fick första så det är ju ingen större skillnad.

Grattis till era små i magarna! Kommer gå kalasbra oavsett vad de fördomsfulla vill påstå!

• Wistla

Jag var 20 och sambon 19 då vi fick vårt första barn. Det har gått jätte bra oxå. Kan vara lite jobbigt att kämpa emot fördomar folk kan ha bara som att man ständigt måste slåss för att visa att man är en bra mamma fast lite yngre bara. Ville bara säga lycka till =)

\,,/ (¯`°?.¸ ღ♥ Liva å Theo ♥ღ ¸.?°´¯) \,,/
  • Saandraa

Grattis "unga" mammor! min mamma var 17 när min storebror kom, jag vet att det oxå kan gå bra! inte alla ungdomar som är oansvariga och omogna! mycket fördomar! Lycka till jag själv brukar höra att JAG är ung mamma, ( är 24 )

ღ Isadora ღ
  • AlexXxelA

Tack :D

Wistla skrev 2007-12-22 21:26:20 följande:
    Jag var 20 och sambon 19 då vi fick vårt första barn. Det har gått jätte bra oxå. Kan vara lite jobbigt att kämpa emot fördomar folk kan ha bara som att man ständigt måste slåss för att visa att man är en bra mamma fast lite yngre bara. Ville bara säga lycka till =)
Svar på tråden Fler 90or som ska ha barn eller har barn?