• Tesssan

Hur slutar filmen Elf?

Har suttit å kollat på hela filmen men nu missa jag slutet för att jag satt å läste på datorn.. smart..
    Kan nån berätta vad som hände?

• Svar på tråden Hur slutar filmen Elf?
  • funbun

Tomten kraschar i parken och buddy hjälper till . asen tror alla på tomten och att buddy e en elf

• Dino78

Ja, dom börjar sjunga för att få släden att lyfta. Alla börjar sjunga och det innebär att alla tror och så flyger tomten iväg
    Sen får dom barn.
    Så söt julfilm det där!

DIF i själ och hjärta
  • funbun

å sen ska det stå och inte asen hahaha

• Dino78
    funbun skrev 2007-12-22 23:02:49 följande:
    å sen ska det stå och inte asen hahaha
    *Asg*
    DIF i själ och hjärta
  • Tesssan

men precis i slutet satt han ju på små stolar med tjejen.. får dom barn? vart bor dom?? jag såg typ sista sek bara

• funbun
    Dino78 skrev 2007-12-22 23:03:08 följande:
    *Asg*
    eller dom asen som inte trodde på tomten kanske haha
  • frulan

Jo, det allra sista var väl att han var tillbaka på Nordpolen med tjej och bebis

Tesssan skrev 2007-12-22 23:05:07 följande:
    men precis i slutet satt han ju på små stolar med tjejen.. får dom barn? vart bor dom?? jag såg typ sista sek bara
  • Dino78

Ja, dom får barn och hälsar på hans "pappa" på nordpolen!

DIF i själ och hjärta
  • Tesssan

okok
    tur att fl finns så man slipper störa sig på sånt här.
    fast iofs.. hade inte fl funnits hade jag inte missat slutet.. haha

• frulan

Moment 22

Tesssan skrev 2007-12-22 23:09:16 följande:
    okok tur att fl finns så man slipper störa sig på sånt här.fast iofs.. hade inte fl funnits hade jag inte missat slutet.. haha
  • Agapi

oh tyckte den var såå mysig =D Slutade ju me att han fick barn med tjejen, och jobbade på sin riktiga pappas bokförlag och skrev en bok om sin resa, men hälsade på sin "pappa" på nordpolen då och då.

• Dino78

Hyrde den och köpte den sen direkt! Ska kolla på den imorgon kväll igen tänkte jag! Tokgillar Will Ferrell dessutom!

DIF i själ och hjärta
  • frulan

Tittar du på 5an nu? Saturday Night Live med Will Ferrell-sketcher

Dino78 skrev 2007-12-22 23:11:17 följande:
    Hyrde den och köpte den sen direkt! Ska kolla på den imorgon kväll igen tänkte jag! Tokgillar Will Ferrell dessutom!
  • Dino78
    frulan skrev 2007-12-22 23:12:11 följande:
    Tittar du på 5an nu? Saturday Night Live med Will Ferrell-sketcher
    Nej, jag sitter och spelar betapet istället!Måste söka på youtube sen och hoppas dom finns där! Kan inte se för mycket Will!
    DIF i själ och hjärta
  • frulan

Galning
    "Best of Will Ferrell" håller på i en timme till

Dino78 skrev 2007-12-22 23:13:18 följande:
    Nej, jag sitter och spelar betapet istället!Måste söka på youtube sen och hoppas dom finns där! Kan inte se för mycket Will!
  • Dino78

Hmmm, får nog lov att slita mig efter pågående spel! Tack för tips!

DIF i själ och hjärta
  • cleopatra2

Jag missade också slutet..jag satt och halvsov..inte för att det var tråkigt men jag var sååå trött))

Svar på tråden Hur slutar filmen Elf?