Hur slutar filmen Elf?
Har suttit å kollat på hela filmen men nu missa jag slutet för att jag satt å läste på datorn.. smart..
Kan nån berätta vad som hände?
Har suttit å kollat på hela filmen men nu missa jag slutet för att jag satt å läste på datorn.. smart..
Kan nån berätta vad som hände?
Tomten kraschar i parken och buddy hjälper till . asen tror alla på tomten och att buddy e en elf
Ja, dom börjar sjunga för att få släden att lyfta. Alla börjar sjunga och det innebär att alla tror och så flyger tomten iväg
Sen får dom barn.
Så söt julfilm det där!
å sen ska det stå och inte asen hahaha
men precis i slutet satt han ju på små stolar med tjejen.. får dom barn? vart bor dom?? jag såg typ sista sek bara
Jo, det allra sista var väl att han var tillbaka på Nordpolen med tjej och bebis
Ja, dom får barn och hälsar på hans "pappa" på nordpolen!
okok
tur att fl finns så man slipper störa sig på sånt här.
fast iofs.. hade inte fl funnits hade jag inte missat slutet.. haha
Moment 22
oh tyckte den var såå mysig =D Slutade ju me att han fick barn med tjejen, och jobbade på sin riktiga pappas bokförlag och skrev en bok om sin resa, men hälsade på sin "pappa" på nordpolen då och då.
Hyrde den och köpte den sen direkt! Ska kolla på den imorgon kväll igen tänkte jag! Tokgillar Will Ferrell dessutom!
Tittar du på 5an nu? Saturday Night Live med Will Ferrell-sketcher
Galning
"Best of Will Ferrell" håller på i en timme till
Hmmm, får nog lov att slita mig efter pågående spel! Tack för tips!
Jag missade också slutet..jag satt och halvsov..inte för att det var tråkigt men jag var sååå trött))