• Ankianka79

Adventsljusstake till bil?

Är det någon som vet var man kan köpa en adventsljusstake att ha i bilen?
    Har kollat Biltema, Jula och Micro mfl`s hemsidor, men det finns inga, kanske har i butiken? Eller har mackar sådana?

• Svar på tråden Adventsljusstake till bil?
  • Birgitta2
    Ankianka79 skrev 2007-12-23 10:47:57 följande:
    Är det någon som vet var man kan köpa en adventsljusstake att ha i bilen?Har kollat Biltema, Jula och Micro mfl`s hemsidor, men det finns inga, kanske har i butiken? Eller har mackar sådana?
    Ring närmaste åkeri. De har ofta små ljusstakar i sina långtradare. Ring och fråga var de köper sina!
  • Ankianka79
    Birgitta2 skrev 2007-12-23 10:49:31 följande:
    Ring närmaste åkeri. De har ofta små ljusstakar i sina långtradare. Ring och fråga var de köper sina!
    Ja, just det! De har de ju alltid, det var ingen dum idè!
  • bluebride

vart bor du någonstans? jag hittade min på in och finn finns i tumba, södertälje och i sthlm vad jag vet

• Ankianka79
    Hihi2 skrev 2007-12-23 10:58:12 följande:
    såg sådanan på okq8 för ett par veckor sedan...
    Ska kolla där, har en sådan mack inte långt från oss. Tack för tipset!
  • Ankianka79
    bluebride skrev 2007-12-23 11:09:55 följande:
    vart bor du någonstans? jag hittade min på in och finn finns i tumba, södertälje och i sthlm vad jag vet
    Jag bor utanför Göteborg, den butiken finns inte här. (Vad jag vet iallafall.)
  • bluebride

ett år köpte jag en på statiol, kanske finns i år med? kolla mackar med butiker.

• Ankianka79

Min sambo är på väg ner till Rusta nu och ska köpa en tomtedräkt, han får hålla ögonen öppna efter ljusstakar också.
    Annars får han beta av alla mackar i området!

• Ankianka79

Rusta hade inga, inte heller OkQ8.

Svar på tråden Adventsljusstake till bil?