• Feffie

våtservetter

Ni som använder våtservetter? Hur mycket går åt per v eller månad? Här hemma fullkomligt strör vi dessa omkring oss. Använder Natusan eller pampers, parfymfria.

• Svar på tråden våtservetter
  • Nyfiken gul

ett 50-pack Natusan kunde räcka jättelänge eftersom dom endast användes vid blöjbyten.

Vid vanligt kladd o spill använde jag alltid handduk eller en fuktig tvättlapp i frotté. Var jag ute på stan använde jag också handduk eller tvättlapp.

• Carina Och Ängla

Ibland går de åt mkt ibland endast vid blöjbyten

Har köpt sådana där små handukar på ikea och använder dom i stället med lite tvål på om de behövs för att tvätta av efter maten och så.

• werty123

Ja åt oss går det åt hela tiden, eftersom jag alltid använder dem till allt i stort sett tycker det e så bekvämt men det blir ju dyrt i längden.

• Havsjungfrun

Har en 4-månaders och en 2-åring och vi gör av med en paket på ca. 1,5 vecka. Använder bara Coops och ICA:s eftersom de är de mildaste.

• cloudberry79

Det har gått åt kanske fyra stycken totalt sedan Vidar kom hem. Har bara använt dem när vi varit hemifrån, hemma blir det endast vanliga papperstvättlappar med vatten eller vatten och babyolja.

Redan här! Vidar ~~20071018~~
  • pajas01

går kanske ett paket i månaden om vi slösar riktigt mycke använder dem sällan.. oftast när han bajsar så tvättar vi först i handfatet och sen torka med handduk.. så ah

Svar på tråden våtservetter